Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 8733
Jeg er for øyeblikket i besittelse av koffeinpiller der hver pille inneholder 250 mg koffein. Har noen spørsmål angående finmaling og sniffing av pillene.

Noen som har noen erfaring med å sniffe koffein?
Kan det være farligere å sniffe pillene enn å konsumere dem oralt?

Alle gode tilbakemeldinger vill bli satt svært god pris på.
En pille består ikke bare av virkestoffet så er egentlig å foretrekke å spise de. Men du får sikkert en virkning om du sniffer de også, men hva tror du er mest behagelig?
Sist endret av isonipecaine; 1. august 2011 kl. 00:19.
Funker ikke. Koffein løses ufattelig dårlig i vann, spar slimhinnene dine.

Svir jævlig gjør det også. Knus dem og bland dem ut med vann for å drikke dem om du vil ha en kjappere "onset".
Sist endret av Plectophera; 1. august 2011 kl. 00:19.
Sitat av Plectophera Vis innlegg
Funker ikke. Koffein løses ufattelig dårlig i vann, spar slimhinnene dine.

Svir jævlig gjør det også. Knus dem og bland dem ut med vann for å drikke dem om du vil ha en kjappere "onset".
Vis hele sitatet...
Har allerende sniffet en, og mener jeg fikk god effekt av det. Er alikevel ikke sikker, da jeg hadde store forventninger som kan resultere i større placebo-effekt.

Blir effekten kraftigere hvis pillene blandes ut i vann?
fikk vel bare "god" effekt siden du trodde det tenker jeg hehe
Sitat av villmannen Vis innlegg
Har allerende sniffet en, og mener jeg fikk god effekt av det. Er alikevel ikke sikker, da jeg hadde store forventninger som kan resultere i større placebo-effekt.

Blir effekten kraftigere hvis pillene blandes ut i vann?
Vis hele sitatet...
Nei, men du slipper å vente på at magesyren løser opp tabletten. Ifht vannløseligheten er problemet med alle bindemidlene i slike piller, om du absolutt må snorte koffein er det definitivt best å kjøpe ren anhydrøs koffein. Det får du på diverse helsekost- og kroppbyggingsnettbutikker utenfor Norge.
Du fikk neppe noe mere effekt enn en teskje kaffe vil jeg tro uten at jeg er ekspert. Men ett jævla godt tips kan jeg gi deg, og det er og holde deg til og bruke piller til det di er ment til! Oralt inntak
Dårlig ide å sniffe. Blir bare tett og jævlig i nesa, og hvis du tror du får noen rus i det hele tatt så blir du garantert skuffet. Hvis du absolutt skal dytte i deg koffein så svelg dem.
Hvorfor i all verden vil du sniffe koffeinpiller? Herregud så mange dumme ideer folk har for å ruse seg...