Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 929
Beklager om dette er feil del av forumet. Tenkte på film delen, men så ut som om det var mer hvilken filmer man likte o.l
Så til saken. Har lastet ned en 168Mb stor p0rn film i wma format. Når jeg prøver å åpne den så får jeg beskjed om å pjotte inn passord/brukernavn. Om jeg prøver med det jeg logget meg inn på siden med får jeg at det ikke er godkjent.
Er det noen som hvet hvordan jeg fjerner passordgreien / finner ut passordet / setter et egent passord?
Hele filmen er jo der, så burde ikke være så hardt vell?
Har søkt på google i en evighet, fant overhodet ingen ting. All hjeøp motas med glede.
Mvh Mortiferus.
Trådstarter
*Bump* (vet det er ondt, men er litt tilgitt når det er gått over 1 døgn?)

Betyr mangelen på svar at dette ikke er mulig? Syns det er litt vanskilig å se for seg at Microsoft har skapt noe "U-Crackelig".
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Når ingen svarer er det som regel fordi ingen vet...

Har du prøvd å åpne fila i en videoeditor (f.eks windows movie maker eller blaze media pro)?
eller bare i en annen player, som feks wmp 6.4 ?
Trådstarter
Har prøvd ut det meste med "AsfTools".
Prøvd å åpne den i Winamp, Wmp9.0, jetAudio og Clasic Windows media player.