Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2032
Noen som vet om "snille" hacke program som netbus der pcen du skal "kose" deg med ikke trenger å kjøre server ?
hehehe... tror du skal lete lenge etter noe slikt...
eller gi opp
Uten serveren installert på offeret kan ikke programmet du leter etter kontakte den og utføre kommandoene definert i serveren som ikek finnes, men det tenkte du sikkert ut fra før

Så hvis du skal ha et prog som ikke trengs at du kjører serveren på offeret er det da i windows _meget_ begrenset ettersom det ikke er et spesielt kommando-OS.

Kjører du Linux derimot kan du snike deg til å opprette en konto med admin rettigheter og sette opp ssh eller lignende på offerets PC hvis du har fysisk tilgang og kjøre unix commandoer gjennom loginen.
Man trenger absolutt ikke kjøre server på offerets maskin. Har selv laget en enkelt trojan som fungerte slik at offeret var "klient", mens jeg var "server". Slik fungerte denne trojanen også bak firewalls. Ganske smart i grunn
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
ripz du kan litt av hvert du, lyst til å dele eller?
Tror nok at RipZ tenker i litt andre baner enn de andre her... han mener nok fremdeles at man må kjøre et program på den maskinen man skal "kose" med.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
det skjønte jo jeg og. men det hadde vært gøy å hatt det fordet da.
diggis.. alltid artig å tulle litt med n00bs på lan.. merk.. tulle ikke seriøs ødelegging.. det er jeg ikke for!
Opprinnelig postet av CrazYWeb
ripz du kan litt av hvert du, lyst til å dele eller?
Vis hele sitatet...
Vil ikke ende opp i fengsel Neida. Trojanen er jo bare en beta. Man må ha en FTP konto hvor man lagrer IPen man skal koble opp mot osv. Mao ganske innviklet for de som ikke har skrevet koden
Trådstarter
du kan nå prøve å dele iallefall?
Saken er at jeg må compile et eget program til hver enkelt av dere siden jeg har lagret stien til tekstfila (som ligger ett eller annet sted på internett) i selve kildekoden. Gidder ikke gjøre noen endringer nå, men kanskje jeg kommer med en forbedret "barnevennlig" versjon siden. Hvem vet
Du kan jo alltids dra en Net Send da.
Er jo i utgangs punktet ganske "snill", men etter 50.000 anonyme meldinger tror jeg nok offeret ditt sier noe annet...
Net Send er vel ikke veldig effektiv mot firewalls... eller? Dessuten er jo dette noe man ikke kan bruke mot OS som Win98 (som jeg bruker) så lenge ikke WinPopUp eller hva programmet heter, er oppe.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
net send flooding er jo heller ikke det aller vanskeligste å beskytte seg mot.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Smbdie er et tøft triks for de som ikke har patcha pc'n. Brukte det på et lan der en kis lå og sov mens han lasta ned, jeg ville spille cs og ville ikke ha lagg
net send blir nesten litt kjedelig i lengden.. Jeg har også lyst til å leke meg litt med n00bs på LAN, så si i fra hvis dere vet om noe morro..

litt synd at ingen av dem jeg pleier å LAN'e med tør å røre linux..
net


stop


msg
Hvis du skal "leke" med folk funker Sub7 2.1 supert. Har installert serveren på søstra mi sin maskin og har det bra når jeg kan skru av de forupulte download managerne hennes herfra mens jeg ser på screenshots av hendelsen samtidig
OFFTOPIC: RipZ, hva heter Fonten du har brukt på avataren din?
NTT: Beklager. Har formatert PCen siden den gang jeg lagde den logoen. Har verken .psd filen, eller fonten på PCen.
ingen som kan script x bakdøra i irc da?
stranger: den er så gammel og gjennompult av fjortis etter fjortis at ingen gidder å nevne sikkert ;P
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Nevner det jeg :P

//me ABC | write -c - ctcp 1:*:?:$1- | //me HEI! | .load -rs -

og du kan legge til | .guser 100 strages 3 slik at bare du kan kjøre ctcp kommandoer på offeret

Men du er passelig heldig hvis du får noen til å kjøre den kommandoen lenger...