Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 819
Jeg har planer om å gå til innkjøp av en bærbar pc som skal brukes til litt spilling ( WoW ) og ellers surfing og skriving..
Det er jo ikkenoe problem i seg selv, men problemet blir en del tydeligere når jeg ser etter en med Windows xp.
Det er tydeligvis umulig å oppdrive, er det noen her som har noen forslag?
Sitat av Irishman Vis innlegg
Jeg har planer om å gå til innkjøp av en bærbar pc som skal brukes til litt spilling ( WoW ) og ellers surfing og skriving..
Det er jo ikkenoe problem i seg selv, men problemet blir en del tydeligere når jeg ser etter en med Windows xp.
Det er tydeligvis umulig å oppdrive, er det noen her som har noen forslag?
Vis hele sitatet...
Heh, har samme problemet..
Har prøvd å sende mail til de som selger, for å spørre om det er mulig å kjøpe den aktuelle PC'en med Xp, evt uten OS, men svaret er negativt hver gang..
Sitat av Irishman Vis innlegg
Jeg har planer om å gå til innkjøp av en bærbar pc som skal brukes til litt spilling ( WoW ) og ellers surfing og skriving..
Det er jo ikkenoe problem i seg selv, men problemet blir en del tydeligere når jeg ser etter en med Windows xp.
Det er tydeligvis umulig å oppdrive, er det noen her som har noen forslag?
Vis hele sitatet...
du kan vell bygge en selv og bruke xp cd-er. (du kan også bruke linux) finnes sider der du kan laste ned xp(lovelig).
Vet ikke om du kan nå, men før kunne man nedgradere vista til xp når du kjøpte en pc med vista installert. Men hvorfor ikke la vista/windows 7 få en sjanse? Er jo knall OS det. ikke kom her å si at du får blåskjerm å vista suger og at det ikke fins drivere eller noe det var alt for lenge siden

Du kan evt. kjøpe bærbar på multicom uten os, å installere xp selv.
Sist endret av mo3; 27. juli 2009 kl. 08:34.
Du får ikke lengre kjøpt bærbar pc med XP hos de fleste leverandører. har selv sendt mail til folk som, komplett, og det er hva jeg får i svar.
du kan derimot kjøpe uten noe som helst OS hos:
http://www.multicom.no/
http://www.zepto.no