Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 886
Har satt av skattepenger til innkjøp av ny stasjonær PC. Og er helt ut av maskinvare o.l. Noen her som har noen meninger om å kjøpe stasjonær pakke eller maskinvare for maskinvare? (interessert i lovlig windows denne gangen) Hvilken nettbutikk? Kjøpe nå vs. vente til oktober/november(win7)?

PCen skal brukes til litt av allt: Spilling, kontoroppgaver, surfing, lyd og bilde redigering

Allt av tips settes pris på
Pris ca 10 000
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
hvordan spill skal du spille?
crysis eller elastomania?
Sitat av sengetøv Vis innlegg
hvordan spill skal du spille?
crysis eller elastomania?
Vis hele sitatet...
Jeg er enig at han kanskje burde spesifisere nærmere hva han har tenkt å bruke maskinen til, men uansett om han har en maskin fra 1995 så burde den vel klare å kjøre Elastomania.

Du kan vel egentlig regne med at han snakker om å spille spill fra nyere tid.

Jeg ville bygd meg en maskin på http://prisguide.hw.no, og deretter finne ut hvilken nettbutikk som kan skaffe meg alle disse delene til best pris.

Om du vil vente på Windows 7 eller ikke er opp til deg, jeg bruker Windows 7 RC til daglig og har ingen problemer med det.
Sist endret av flexd; 20. juli 2009 kl. 18:42.
Er nok snakk om spill oppimot crysis krav ja
Elastomania er faktisk et kult spill ;p Husker at eg spilte det på skolen for 5 år siden ;p
liten sak ang Windows 7. Bestiller du nå en maskin med Vista Business eller høgere så får du da en oppgraderings pakke til windows 7 når det blir lansert.

Er litt usikker på hvordan det fungerer. Men dem lover iallefall att mann skal få windows 7 vist mann kjøper Vista no.
Sitat av xsiv Vis innlegg
liten sak ang Windows 7. Bestiller du nå en maskin med Vista Business eller høgere så får du da en oppgraderings pakke til windows 7 når det blir lansert.

Er litt usikker på hvordan det fungerer. Men dem lover iallefall att mann skal få windows 7 vist mann kjøper Vista no.
Vis hele sitatet...
Ikke vi i Europa. Vi får noe som heter "Windows 7 E", som ikke har støtte for denne oppgraderingen.

Kilde
Sitat av Public_htmL++ Vis innlegg
Ikke vi i Europa. Vi får noe som heter "Windows 7 E", som ikke har støtte for denne oppgraderingen.

Kilde
Vis hele sitatet...
Allright.

Men komplett\norek maskinene har tilbud på dette.

Kilde