Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 775
Har laget en nettportal med samling av streams til fotballkamper.

Hadde vært flott med noen tilbakemeldinger på hva dere NFF`ere synes om siden. Hva er bra? Men viktigst: Hva er bedritent/må forandres?

Fyr løs!

Siden her
Sist endret av Eivind; 1. oktober 2008 kl. 12:58.
Siden er... ? 20 tegn

Good good. Takk for siden :P
Sist endret av flap; 1. oktober 2008 kl. 13:01.
hva med å gi en link ?

[EDIT : Der ja! ]

hvorfor TVFOtball ? hvorfor gjorde du "TVFO" så mye større?

Ganske så fin side, og jeg liker ideen din. Bra du har ordna med det meste som skulle vært av funksjoner, men er litt usikker på måten du velger å legge ut kampene på. Du skulle fått streamet på egen nettside, og ikke linket til andre.

Men jeg likte siden din, og den er fult brukbar!
Sist endret av LAlex; 1. oktober 2008 kl. 12:59.
Okei. Savner litt mer oversikt over kampene. Sidestolpene var nesten like bred som selve innholdsboksen. Kanskje vise kampene litt mer delikat med foreksempel bilde av logoen til lagene som skal spille mot hverandre?

Btw, er det du som har laget designet selv? Det så litt template-aktig ut. Det var dessuten ingenting som fikk meg til å tro at dette var en side om fotball, utenom teksten. Under de grå bølgene i headeren, hva med et fotball-bilde av noe slag?

Og en liten ting jeg la merke til; det er bedre å ikke ha noen favicon, enn et favicon laget i paint som ikke ser ut i måneskinn.
Ja. Du har jo stylet en joomla template. Helt greit. Ikke spesielt bra, ikke spesielt dårlig. På terningen gir jeg deg en 3er. Er egentlig ikke noe spesielt å si om siden. Det er mye innhold, men du holder det ryddig.
Takker for ris og ros!

LAlex:
TVFO lagde jeg større fordi jeg rett og slett synes det så bedre ut. Nå er jeg selv veldig begrenset på design, så har en kamerat på oppgaven med å lage ny header.

Det å få streamet fra egen nettside hadde vært kjekt å få til, men de aller fleste kamper finner man allerede streamet på diverse utenlandske siden(hovedsak kinesiske) Det tvfotball.com skal gjøre er å samle alle disse til en oversikt over alle streams hver dag. Samt at brukerne kan legge ut spesielle streamer de har komt over på egenhånd.

Tobak23:
Fullstendig enig i at kampoversikten er kjedelig og bare oppramsing. Problemet med å lage dette mer "delikat" med logoer som du skriver, er rett og slett arbeidet i det. Det skal oppdateres med 10-30 kamper hver dag, og da tar det litt tid å legge inn logoer, ect for hvert lag. Men får se hva tiden bringer.

Når det gjelder faviconet så har jeg fjernet dette. Var bare noe jeg laget i noe så fiffi som en "favicon edior" elns for å skifte ut joomla logoen. Var ikke meningen at den skulle henge med publiseringen av siden:P
Sist endret av Eivind; 1. oktober 2008 kl. 14:24.
Skjønner ikke hvorfor vi trenger 178 like sider som inneholder akkurat det samme på nettet. nemlig fotballstreams. Eneste positive jeg ser er at denne var norsk. Men jeg regner med alle deler samme streams (ala justin.tv, shanghai sports, setanta osv)

Med andre ord en side som bare gir deg en link videre til en annen side som sender streamen.
Blir litt sånn "Her har du streamene fra denne siden også, så har du fått det inn med teskje"
Linkene til Liverpool kampen som er om 10 min funker ikke..
Er rett før jeg får noia !
Ikke alltid de virker før kampstart.