Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1147
Hei, allesammen. Har lenge slitt med deperesjon, angst og generelt et trist liv. Det siste året har jeg gått mye inn i meg selv og funnet meg på en vei som virker riktig. Meditering, mindre alkohol, mindre narkotika og generelt en del jobb med å endre tankemønstrene mine har gjort meg godt.

Skal snart starte et nytt liv i en ny by med nytt skolevalg. Tenkte at jeg skulle prøve meg på noe jeg har lest mye om i nyere tider, mikrodosering av LSD. Skal visst nok gi bedre kognitiv effekt, bedre søvn, mer energi, bedre humør og en hel del (individuelle) effekter.

Kjøpte meg 60 blottere på ca 80-90 µg som jeg tenkte å benytte. Planen er å kutte disse opp i 9 stykker hver, og ta 1-2 hver tredje dag. Begynte nå på mandag og kommer til å oppdatere tråden for hver gang jeg føler behov for det. Sist nå så hadde jeg ikke så mye effekt, da det var en hjørnelapp og mistenker at disse har mindre dose i seg. Skal på jobb nå på fredag så tar bare 1 da, men førstekommende mandag har jeg fri og skal prøve meg med 2 del-lapper (2/9-dels lapp, ca 20 µg). Har høy tolleranse for LSD i utgangspunktet, men har ikke lyst til å gå rundt med svære pupiller.

Noen andre som har erfaringer rundt mikrodosering? Eventuelt innspill i forhold til planen min?

Peace&Love
MM <3
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
en mye bedre måte å få nøyaktig dose

https://thethirdwave.co/volumetric-lsd/
Trådstarter
33 7
Har sett litt på det, men får ikke handla inn noe av redskapene til jeg skal droppe i morgen. Så veldig overkommelig ut da, så skal definitivt få gjort det over helga. Destilert vann og sprøyter finnes vel på apotek?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hørt at batterivann funker bra. Dette får du kjøpt på biltema, jula, bensinstasjon osv.
Vet ikke med sprøyte, men det er strengt tatt ikke nødvendig. Et godt desilitermål holder lenge.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=295255
Trådstarter
33 7
AyYY! Leita etter en slik tråd, men fant ingenting på rusforumet. My bad! Kunne posta der takk
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har noen erfaringer å dele fra dette området?