Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 16818
Jeg vil gjerne få litt ekstra penger, og jeg har funnet ut at jeg driter i om noen lukter på mine brukte truser eller sokker eller hva som er greia. I need that cææsh.
Problemet er; hvordan når jeg ut til disse type kundene? Er det noe nettside for å legge ut slikt, eller hva? Hjelp nå en fattig student!
Nakenprat.com
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Problemet ditt er at datingsider og slikt vil ikke tillate brukere å utnytte nettstedet/brukerbasen deres for å skaffe kunder, slik fungerer de fleste nettsamfunnene: De tillater ikke at utenforstående eller medlemmer bruker plattformen deres for annonser (også kjent som spam).

Du må da bruke mye tid på å faktisk kontakte folk ved enten å drite i reglene til datingsidene og håpe du får napp før du blir bannet, ellers må du bli medlem av et eller annet sexmarked som allerede eksisterer, og da skal vel de ha en bit av kaken.

"Varen" du selger er ikke akkurat sjelden heller, så du burde ha noe ekstra som gjør at folk akkurat skal kjøpe fra deg.

Så helt ærlig, om du ikke finner en eller annen gammel rik pervo som MÅ ha trusene dine, så ville en tur på arbeidskontoret være mye mer produktivt enn forretningsmodellen du foreslår.
https://www.reddit.com/r/Sexsells/

Finnes mange flere subreddits dedikert til dette.
Hvis du i tillegg legger ved bilde av musa tatt på en nasty(show me the pink) måte. Så går dem sikkert ut enda fortere. Kjøp deg sånn kamera vi brukte på 80/90 tallet hvor bildet kommer ut med en gang. Bare salgstips fra en som ikke har peiling på trusesalg.
Google har noen relevante treff.

Edit: Google retter til "russejenter" hos meg. Du må trykke en gang til for å få det riktige søket.
Sist endret av kallisti; 8. mars 2018 kl. 17:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nakenprat har egen salg og kjøp forum.
Etter det jeg har forstått, så er det en rekke krav for at du i det hele tatt skal få solgt det:
- De som vil kjøpe må anse deg som pen, du må derfor sende bilder av deg selv osv.
- Kjøper krever nok at dere skal møtes i virkeligheten, ikke som mange tror at du bare kan sende det i posten

Husk at det er så mange som selger i dag, at du bør nok skille deg litt ut, være veldig pen for eksempel. Hvis ikke kan jeg tenke meg at det vil bli vanskelig å selge.
Kjenner en som selger trusene sine. Hun møter kundene fysisk også vil de gjerne ha trusa så fersk som mulig. Det vil si at du tar av deg trusa i det du møter personen. Tror ikke at det er så mange som kjøper over nett og får tilsendt i posten. Er ingen garanti for at kunden får det de har betalt for. Dessuten som nevnt over så må det være noe som gjør de de vil kjøpe fra deg.
Pratet med ei dame fra England 1-2 måneds tid siden, og hun sa att det var helt greit. Tror hun tok 50 pund pr. truse. Greia er at det ikke var super lukerativt med tanke på handling av truser, for så å pisse i/på dem, så labbe ned til posten og sende dem.

Hun sa at noen venninder av henne ikke pisset, men brukte en blanding av forkjellige ting (husker ikke hva det var) for å slippe hele pisse greia.

Har heller ikke noe well educated salgstix i ermet, men som jeg forstod så kommer ofte bestillingene med forskjellige ønsker. Mange morsomme, men til slutt så blir vel alt normalt. Slik som tenåringer syntes pikk og fitte kan være lattis, så er det en god del voksne som syntes bondage, transer, anal, golden shower osv er lattis. Alt dem trenger er litt eksponering

Kutulu kom med ett bra tips syntes jeg. Frekt skittent og kanskje sexy :/ ?
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Hvis du i tillegg legger ved bilde av musa tatt på en nasty(show me the pink) måte. Så går dem sikkert ut enda fortere. Kjøp deg sånn kamera vi brukte på 80/90 tallet hvor bildet kommer ut med en gang. Bare salgstips fra en som ikke har peiling på trusesalg.
Vis hele sitatet...
Det het Polaroid-kamera
Du kan prøve på https://fetlife.com/ er litt forskjellige folk der.
Sitat av Needle Vis innlegg
Hva får deg til å tro at noen vil kjøpe trusene dine? Brukte truser er ikke akkurat noe mangelvare. Hva gjør deg så spesiell at noen skulle ønske det? Du tenker virkelig høyt om deg selv.
Vis hele sitatet...
Tror du hadde blitt overrasket over hvor stort marked det er der ute for slikt

Sitat av BigJaffa Vis innlegg
Du kan prøve på https://fetlife.com/ er litt forskjellige folk der.
Vis hele sitatet...
Lite/ingen marked for slikt der.

Det er nakenprat som gjelder for slikt her i landet. Men skal du konkurrere mot de etablerte, så det det kun personlig overlevering som gjelder.
Sist endret av Blackkoz; 9. mars 2018 kl. 18:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.