Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 823
Aldri vært borti AIO kjølere før. Hvordan er denne i forhold til 212 evo når det kommer til støy? Muligheten til å bytte ut viftene er til stedet om det senker støynivået betraktelig ved lite last på cpu'en siden det er der jeg er mest kresen Om drit'n begynner å lekke dekker Corsair opp eventuelt skadet HW?
Bråkete vifter + ei pumpe som også genererer støy. Hadde lukket vannkjøling fra Corsair i flere år, ikke særlig imponert. Siste build så byttet jeg til Noctua cpu-vifte, mye mindre støy og bedre kjøling.

Lekkasje er ekstremt sjeldent på de kjølerene, men om det skjer, så er det sannsynligvis noe du selv har gjort galt. Tviler på at du får noe dekket.
Komplett dekker skadene som vil oppstå på andre komponenter hvis en ikke er skyld i det selv. Den leveres jo med garanti så det burde dekke opp for skader som er forårsaket av feil på det kjøpte produkt. Kommer kanskje til å prøve den kjøleren der. Blir jeg ikke fornøyd så har jeg i det minste en erfaring med den kjøleren, som er kjekt å ha med tanke på hva en skal anbefale andre

Kommer nå ikke så dårlig ut her den H110i GT


Her er det jeg spurte komplett.no om i dag:



11:47:46 - Kundeservice: Hei! Mitt navn er Robin. Hva kan jeg hjelpe deg med?
11:50:23 - Deg: Hei! Vurdere å kjøpe meg en Corsair h110i gt og i den forbindelse har jeg ett spørsmål. Hvis den begynner å lekke, noe jeg vil tro er veldig sjeldent skjer, og at det er utstyr i maskinen som strømforsyning eller lignende blir ødelagt, får jeg da det erstattet?
11:51:07 - Kundeservice: Da vil det gå på garanti ja.
11:51:15 - Kundeservice: Det skjer yterst sjeldent.
11:52:54 - Deg: så da vil jeg få erstatning for både h110i gt og strømforsyningen? på garantien til H110i gt'en?
11:53:23 - Kundeservice: Stemmer det. Så lenge man ikke selv har forårsaket at kjøleren lekker