Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2018
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallo. Har tatt en thc test med «cutoffverdi på 20ng/ml»

Det kommer med en strek også kommer såvidt en til. Det skal være to streker for at den blir negativ, og kun en er positiv. Vet at laboratorietestene har cutoff på 50ng/ml. Hva kan man lese ut av denne testen? Kommer jo såvidt en strek nr 2 til syne men jeg vet ikke helt jeg? Er 3 uker siden jeg røyka og tok kun en J :/



Link til bildet av test: https://ibb.co/bwcHU7
Det pleier det å stå noe om i bruksanvisningen.. Lest den nøye? Hvilken test bruker du?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Det pleier det å stå noe om i bruksanvisningen.. Lest den nøye? Hvilken test bruker du?
Vis hele sitatet...
Ferle produkter. Leste nå.

"Kontroll og teststrekene kan variere i tydlighet, synlighet og styrke, samt fremkomme på forskjellige tidspunkter. MEN minste antydning av teststrek (den svake nr 2) skal tolkes som ett negativt svar"

Men jeg skal ta laboratorietest, hvis den er svak, vil det si at den såvidt ble negativ da ??
Ser jo ut som om det er 2 streker, altså negativ, selv om den ene streken er litt uklar.

Men jeg har aldri sett eller tatt noen tester i det hele tatt. Sett graviditetstest da og det ser litt ut som samme prinsippet!
Ta en gang til kanskje?

Uansett lykke til uansett hva slags svar du håper på og ha en fin kveld videre!
Selv til minste antydning, skal det tolkes som negativ? Du tester negativt på en "nazi" urinprøve med 20ng/ml hjemme? Da vil jeg nok si ganske sikkert at lab-prøven på 50ng/ML også vil gå som negativ
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok. takk for svar) Men jeg leste her inne i en annen tråd at hvis du tar mye aspirin så kan dette ødelegge prøven eller noe sånt. Men har søkt litt og leser at aspirin kan øke sjansene for falsk positiv? Kan det det? Hva skulle aspirin kunnet slå ut som falsk positiv på da??
Er det mange som tar mye aspirin da? Trodde det bare var på film jeg, hehe!
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Er det mange som tar mye aspirin da? Trodde det bare var på film jeg, hehe!
Vis hele sitatet...
Jeg har lest at å ta aspirin forstyrrer EMIT prøver.. det er vel det man tar hos lege og blir sendt til laboratorie for analyse? Er det kun hasj det skal fungere mot? Kan de se at du har tatt aspirin?

Noen som er litt klok eller har erfaring med aspirin her hehe?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Prøvde nettopp å ta 10 vitamin b kompleks vitaminpiller, for å få den gule urinen, men ser ikke ut som det fungerte...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvde nettopp å ta 10 vitamin b kompleks vitaminpiller, for å få den gule urinen, men ser ikke ut som det fungerte...
Vis hele sitatet...
Tror nok du må vente lenger enn noen minutter.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Tror nok du må vente lenger enn noen minutter.
Vis hele sitatet...
tok dem i 6 tiden.. men så har jeg drukket og drukket vann, og pisset sikkert 10 ganger idag, kanskje jeg må bare pisse på morningen, drikke masse vann og ta de vitaminpillene, også dra å pisse?
Anonym bruker
"Imponert Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg spiste noe rundt 20-30 b-12 tabletter da fikk jeg farge på pisset, men den blir ikke gul som pisset skal bli, den blir noe neon grønn aktig, ser merkelig ut.