Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 969
Jeg lurer på om man er nødt til å tumble bitcoinene sine før man handler på darknet? Jeg har gjort alt annet på den sikreste siden, men ikke med bitcoinsene, så er sannsynligheten stor for at de kan mistenke meg eller noe sånt hvis de kun hadde sett på bitcoinsene og at de ikke hadde noe annet bevis?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
neish.. jeg ga faen i tumbling, fordi d hørtes tungvindt ut og jeg skjønte ikke hvordan det gikk. Har bestilt to steder i utlandet, UK og holland. Har gått 2 uker og ikke hørt noe fra noe toll/snut, sitter på svensk vpn-tjener og svensk ip adresse, da er det svært liten mulighet for at man kan koble sendinger og payments sammen, noe som er kjekt om de skal domfelle deg Men dette er meg og hvordan jeg tenker/gjør det
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det egentlig ikke bare å deposite coinsene sine på en exchange, så withdrawe til ny lommebok? Man depositer jo til en "felles" exchange lommebok, hvordan kan de finne deg på blockchainen når det er 100+ andre trx som går inn og ut fra lommeboken?