Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1372
Hei, jeg er av typen som liker å utnytte godene som tilbys ved å bruke kredittkort ved å sørge for å betale før renten setter inn.

Foreløpig har jeg BankNorwegian, Shell og Ya. Problemet mitt er at jeg sjelden flyr med Norwegian, og dermed blir de cashpointene man tjener litt meningsløse. Ya er supert men gir kun 5% på spesifikke ting opp til 5000 kroner så den brukes opp fort.

Det jeg lurer på er om det er noen som vet om kredittkort som har gode belønninger for bruk, og da spesielt til hverdags.
Komplett MC gir 1% på alt. 2% på alle nettkjøp, og 200% verdi på poengene på komplett.no

Sammen med Visa Trumf i deres butikker blir det en del.
Shell som du allerede har gir jo 1% trumfpoeng. Handler du i noen av Norgesgruppen sine butikker kan du pipe vanlig Trumf-kort i tillegg, og da får du 1% til der.
Coop sitt gir 1% på alt du handler og 2% når du handler hos coop.
Anonym bruker
"Nummen Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg er det viktigste at kortet støtter BankAxept i tillegg til VISA eller MasterCard, samt at det gjerne også skal støtte trådløs betaling. Det er i mitt hode hva som skiller kortene best, for når det gjelder cashpoints/rewardpoints etc så er alle så og si identiske. Trumf og andre medlemskort som overvåker hva jeg kjøper "for å gi deg en bedre handleopplevelse" er helt uaktuelt. At kortutsteder trenger å vite hvor du brukte penger er en ting, men at de også skal vite HVA jeg handlet der er helt uakseptabelt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For meg er det viktigste at kortet støtter BankAxept i tillegg til VISA eller MasterCard, samt at det gjerne også skal støtte trådløs betaling. Det er i mitt hode hva som skiller kortene best, for når det gjelder cashpoints/rewardpoints etc så er alle så og si identiske. Trumf og andre medlemskort som overvåker hva jeg kjøper "for å gi deg en bedre handleopplevelse" er helt uaktuelt. At kortutsteder trenger å vite hvor du brukte penger er en ting, men at de også skal vite HVA jeg handlet der er helt uakseptabelt.
Vis hele sitatet...
Haha. Jeg fatter ikke hvordan folk er så bekymret for dette. Coop har over godt over 1 millon medlemmer, hvor over 95% har godtatt at coop registrer kjøp for å gi deg gode tilbud deretter.
Jeg får tilbudskupinger tilsvarende ~150 kroner hver mnd. I tillegg til 2% bonus på alle kjøp, og 11% bonus på frukt og grønt hos coop Extra. Pluss ca 3% rabatt på drivstoff. Alt dette med coop mastercard. Det blir mange tusen i løpet av et år.

Tror du coop, eller noen andre for den saks skyld bryr seg om hvilket brød og hvilken melk du velger? Nei.
Takk for svar og tips!