Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 8546
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da er det snart klart for en rulletur igjen.. Har alltid droppet. Noen som har erfaringer med å snorte eller blande det i drikke. Vil det funke fortere eventuelt?
Ved snorting vil det funke fortere og kan bli litt mer intenst, men samtidig vare kortere.
Du vil også sitte med den vonde mdma smaken bak i halsen en god stund.
Anbefaler ikke å snorte, mdma brenner som et helvete i nesa.
Alle jeg kjenner dropper det. Vet at det finnes folk som tar det i ræva også, da vil det nok funke veldig fort... det får bli opp til deg.
Hvis du alltid har droppet så kan du jo prøve å snorte denne gangen, du vet jo hvordan et drop føles. Jeg dropper som regel først og snorter senere. Enkelte vil si det er å kaste bort mdma, men dette er noe man gjør så sjelden at om noen milligram skulle gå til spille har ikke det så mye å si.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Ved snorting vil det funke fortere og kan bli litt mer intenst, men samtidig vare kortere.
Du vil også sitte med den vonde mdma smaken bak i halsen en god stund.
Vis hele sitatet...
Jeg liker det intenst, synes peaken skulle vart hele veien Verre enn smaken av speed?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ellipsis Vis innlegg
Hvis du alltid har droppet så kan du jo prøve å snorte denne gangen, du vet jo hvordan et drop føles. Jeg dropper som regel først og snorter senere. Enkelte vil si det er å kaste bort mdma, men dette er noe man gjør så sjelden at om noen milligram skulle gå til spille har ikke det så mye å si.
Vis hele sitatet...
Helt enig, er ikke så nøye på om noe går til spille. Er bare en gang i halvåret ca, og da skal jeg ha det gøy
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg liker det intenst, synes peaken skulle vart hele veien Verre enn smaken av speed?
Vis hele sitatet...
Nå er jeg ikke så godt kjent med smaken av speed ettersom jeg ikke har mest erfaring med akkurat det.
Men om jeg skal sammenligne de 2 gangene jeg har prøvd å snorte mdma med de 3 gangene jeg har snortet speed så vil jeg helt klart si at mdma var verst med tanke på smaken som konstant satt i ganen og ga meg lyst til å spy under hele opplevelsen.


Mye av grunnen til at folk sier det er waste å snorte er vel fordi det er en del pulver som ikke blir tatt med hele veien igjennom systemet, noe vil sitte igjen i neseboret, noe vil dette ut og noe vil sitte igjen i all snørra så du har mdma buser i flere dager etterpå.
Jo også at det varer kortere da..
Bruker vanligvis å ta pulveret i et glass brus som cola. Smaken av mollyen blir ganske maskert av brusen, og har alltid funket for meg. Om effekten blir svekket av at det blir helt i drikke vet jeg ikke.
Snorr er som oftest dest, men passer seg dårlig på party eller i offentligheten. Dropper er praktisk og kult om du skal ha en pang smell og danse ,rave og bare ha det digg.

Molly er for meg ikke kult da jeg trudde extc og mdma var noe en ble rusa av. I den forstan man ble av alkohol f.eks. Så jeg har ikke mye erfaring med det. Men hver sin smak.
Bare ikke ta det for ofte. Kan bli litt deppa etter lang tids bruk.

Bon voyage
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NoLimits Vis innlegg

Molly er for meg ikke kult da jeg trudde extc og mdma var noe en ble rusa av. I den forstan man ble av alkohol f.eks. Så jeg har ikke mye erfaring med det. Men hver sin smak.
Bare ikke ta det for ofte. Kan bli litt deppa etter lang tids bruk.

Bon voyage
Vis hele sitatet...
Det er 5-6 måneder siden sist, så det skal gå veldig bra. Men takk for omtanken. Jeg er så glad at det ikke er i nærheten av alkiohol rus, da jeg hater den rusen. Men vi et forskjellige, godt vi kan velge de alternativer som passer oss best.
Det er langt mer morro og droppe, da får man den sigende effekten som plutselig intar i itensietet når man minst venter det.
Har prøvd å snorte molly en gang, og det er også eneste gang i hele mitt liv at jeg har blødd neseblod. Vet ikke om noe rant ut igjen siden jeg begynte å blø, men syntes effekten var litt svakere enn å droppe. Det tok riktignok kortere tid før det funket. Fikk også litt smak av mollyen bak i halsen. For min del gjør ikke det så mye, smaker bare litt vondt. Men vet at andre kan bli kvalme og evt spy av det, så anbefales ikke om du er en person som blir lett kvalm.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vet ikke om du mener å spise det ved på droppe det, men om du ikke har spist det enda - altså bare sleike det opp fra en tallerken og svelge det kicker det ganske bra og det er veldig intenst.
Jeg pleide å snorte omtrent alt av stimulanter,men når det kommer til MDMA så syntes jeg alltid å ta det oralt ga en mye bedre rus.