Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 949
Eg er en 16 år gammel gutt som vurderer dette. Eg vil reise til "Whish Outdoor 2011"

http://www.hardstylers.dk/Shop/88/Wi...-2011-VIP.aspx

Eg har likt hardstyle i mange år og siden dette er 16-års grense, så tenkte eg endeleg kan eg reise.

Er det noko lignende nermere Norge som er 16-års grense?

Og har nokon reist sammen med andre som denne buss turen dei tilbyr?

Eventuelle råd? Moren min seier hun kan godt ha blitt med meg, men ikke inn på selve konserten, hun hadde aldri takklet det.

Så eg vurderer denne buss turen dei tilbyr, tenker eg kan få venner der og vere med dem. Men har sett litt filmer og mange ser eldre ut, lurer på om dei vill eventuellt ignorere meg?...

Tusen takk for alle råd!
Sist endret av Zherxyl; 18. mai 2011 kl. 23:20.
Jeg har no ikke sett noe på bilder/film av dette, men vil bare si.
- Er dette noe du brenner for, så gjør du det. Dette blir en opplevelse og om dem ignorerer deg så ignorere dem deg, det må da være 1 person som vil snakke med deg x) Kansje en freak som henger seg på ?

- Ville selv hengt meg med, men Pappa/Mamma hadde aldrig tilatt meg -> Amster. ..
Trådstarter
Var skeptisk til og reise... Såg på after moovien til Festival og det såg skikkelig awesome ut! Trur eg kjemer til og reise ja :P
Eldre pleier som regel å være relativt sosiale i forhold til yngre, og de tar sikker kontakt med deg. Så lenge du har et godt engelsk språkforåd har du ingenting å uroe deg for.