Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2188
Heisann.Skjedde akuratt noe jeg ikke forstår helt med dama sin Iphone 5.

Plutselig ringte det et tlfnr fra Armenia : +374 94 296713.
Tok den selvfølgelig ikke,etter det sluttet og ringe skulle hun inn på instagram men da var denne logget ut,samme med facebook.

Byttet selvøfølgelig passord på alt med en gang.Men virket veldig rart.
Noen andre som har opplevd noe av det samme eller vet om det i det hele tatt kan ha noen sammenheng?

Den har aldri logget seg automatisk ut før,virker bare rart når det skjedde rett etter tlf ringte.
Du er bare paranoid. Ingen ting galt kan skje med en slik innkommende samtale
Trådstarter
13 2
Ja viktig og være litt paranoid,Derfor jeg bare lurte om det kunne ha noe sammenheng.Takk
Tviler på at det er noe med mobilen å gjøre og mer med at de kan ha fått tak i en av kontoene hennes. Har hun samme passord over alt? Er nummeret hennes koblet til Facebook/Insta?
Trådstarter
13 2
Sitat av Conflicted Vis innlegg
Tviler på at det er noe med mobilen å gjøre og mer med at de kan ha fått tak i en av kontoene hennes. Har hun samme passord over alt? Er nummeret hennes koblet til Facebook/Insta?
Vis hele sitatet...
Sant,Ja tror hun hadde nr koblet til facebook,og brukt endel samme passord.Fått henne til og bytte til forskjellige å virker ikke som det er noe galt etter hun gjorde det takk
All the way up
nøyaktig samme nr ringte meg i går kveld i 9 tia..
Sitat av Conflicted Vis innlegg
Tviler på at det er noe med mobilen å gjøre og mer med at de kan ha fått tak i en av kontoene hennes. Har hun samme passord over alt? Er nummeret hennes koblet til Facebook/Insta?
Vis hele sitatet...
Nei. Det er ikke mulig. Ikke gjett hvis du ikke har peil.
Bare vanlig svindel. Rapportert 30+ ganger på 180.no

Denne type svindel er avhengig av at du tar telefonen og oppgir informasjon eller installeter programmvare. Du trenger mao ikke bekymre deg.
Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Nei. Det er ikke mulig. Ikke gjett hvis du ikke har peil.
Vis hele sitatet...
Hva er ikke mulig?
Trådstarter
13 2
Sitat av plohg Vis innlegg
Bare vanlig svindel. Rapportert 30+ ganger på 180.no

Denne type svindel er avhengig av at du tar telefonen og oppgir informasjon eller installeter programmvare. Du trenger mao ikke bekymre deg.
Vis hele sitatet...
Takk for svar,var inne og kikket på 180.no jeg også nå.
Da er det vell bare tilfeldig,alt av passord er byttet så