Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3686
Min bruk av pc er meget enkel og ukomplisert. omtrent på nivå med en 100 åring. Jeg trenger facebook, Nettleser og Skype. That's it. og fint om jeg kan laste inn Dplay og slikt på den. Har sett på den asus Vivo stick saken på elkjøp. Er det annet som kan passe også? Pc dingsen må ha tilgang for å plugge inn webcam.

Dette skal brukes i en camping vogn ikke hjemme i leiligheten så derfor er smått bedre enn stort. Jobber på anlegg så er mye borte og kan trenge enkel tilgang etter en arbeidsdag.
Hvis du skal kjøpe laptop vil jeg anbefale Thinkpad. Du kan finne billige brukte thinkpader på finn. i tillegg er de veldig robuste.
Alt det du beskriver kan en iPad. I tillegg er den lettere og enklere å ha med å gjøre. Kanskje noe å vurdere?

Link til 32GB, personlig ville jeg kjøpt 128GB:
https://www.prisjakt.no/product.php?p=4734861

(Min snart 100 årige mormor elsker iPaden sin)
Har faktisk ett nettbrett jeg bruker når jeg flyr over distanser. Men å bruke det til daglig er ikke noe for meg definitivt. Laptop er jo ett alternativ definitivt.
Til den bruken kan du vel bare bruke en androidpinne fra ebay til 3-400,-?
Med de kravene bør hvertfall de billige bærbare modellene holde, men pass på å gå for en med mer enn 32gb lagring dersom du velger bærbar.
Chromebook er nok også innenfor.

Om mobilitet ikke er ett krav så vil en Android stick eller vivo stick holde, men det var litt stiv pris for å låse seg fast til en Tv. Du må jo også ha webkamera, mus og tastur i tillegg.

Jeg har aldri brukt vivo stick så vet hvordan ytelsen er.
Chromebook er garantert løsningen her!