Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  261 44765
Jeg har ikke tenkt meg på freakfest på noen år, men skal iallefall sørge for at det ikke krasjer med noe annet (om det blir freakfest om et par år)
Sist endret av Oatre; 25. mai 2012 kl. 00:10.
Her er tips til billige rom i Oslo, som ligger i nærheten av lokalet:

Billige rom på Cochs Pensjonat!
Ligger 50m unna Kunstnernes Hus. Og dersom du er riktig heldig, ser du inn i stua mi.

Billigere rom på Anker Hostel!
Ligger "et stykke" unna. 20-30min å gå (spørs hvor full en er), eller så går det trikker om dagen.

Billig på Sentrum Pensjonat!
Ligger midt i sentrum. 10-15min å gå (spørs igjen hvor full en er). Er noe usikker på standarden.


Hvis penger ikke er noe problem så har du tre muligheter her også:

Dyre rom på Thon Hotel Slottsparken
Desidert det nærmeste av de tre "dyre" hotellene. Med samme avstand som Cochs Pensjonat.

Dyrere rom på Rica Hotel Holberg
Ganske nærme lokalet. Og også nærmest Bislett Kebab, andre kebabsjapper og studentpuber.

Dyreste rommene på Radisson Blu Scandinavia
Ligger i mellom de to førstenevnte "dyre" hotellene. Nærme hippe steder hvor man kan kjøpe kaffe til 60kr eller yoghurt til 70kr.


Det finnes selvsagt et flust av hoteller i Oslo, de som er nevnt, er nevnt kun fordi de er såpass nærme. Hosteller er det ikke så sabla mye av i sentrum. De tre som er nevnt, er de mest attraktive.

Skulle jeg selv valgt så hadde det blitt Cochs Pensjonat av de billige. Og Thon Hotel Slottsparken av de "dyre".
Sist endret av Lily Bowen; 25. mai 2012 kl. 06:34.
Blir til at jeg tar Thon Hotel Slottsparken Fredag til søndag. Så om noen ønsker et lite freak treff på fredagen så ta kontakt på PM.
Sist endret av Oddiii; 25. mai 2012 kl. 16:39.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Her er tips til billige rom i Oslo, som ligger i nærheten av lokalet:

(...)
Vis hele sitatet...
Haraldsheim nevnt av moret i forrige tråd er også verdt å nevne:

Sitat av moret
-Haraldsheimen Vandrerhjem:
Dette er for deg som liker det stille og rolig. Lokalisert 4km utenfor sentrum og med gressplener og parker som nabo. 17-trikken er din venn med tanke på transport, med nattbuss som alternativ når natten gjør seg gjeldene.
http://haraldsheim.no/
Vis hele sitatet...
Haraldsheim ligger ikke i sentrum, men rett ved Sinsenkrysset. 10-15 min unna sentrum med buss/trikk, og 31-bussen går forbi døgnet rundt. Aldri bodd der selv, men har hørt bra om stedet og vært innom resepsjonen. Har aldri bodd der selv siden jeg bor 5 km unna. Selve vandrerhjemmet ligger som nevnt på en stille plass på toppen av en stor gresslette med utsikt mot Sinsenkrysset. Hadde jeg ikke bodd en kort gåtur unna, hadde jeg nok valgt å bo der selv framfor sentrum.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Haraldsheim nevnt av moret i forrige tråd er også verdt å nevne:



Haraldsheim ligger ikke i sentrum, men rett ved Sinsenkrysset. 10-15 min unna sentrum med buss/trikk, og 31-bussen går forbi døgnet rundt. Aldri bodd der selv, men har hørt bra om stedet og vært innom resepsjonen. Har aldri bodd der selv siden jeg bor 5 km unna. Selve vandrerhjemmet ligger som nevnt på en stille plass på toppen av en stor gresslette med utsikt mot Sinsenkrysset. Hadde jeg ikke bodd en kort gåtur unna, hadde jeg nok valgt å bo der selv framfor sentrum.
Vis hele sitatet...
Har bodd er, og kan anbefale det. Vi lånte kjøkken for å lage mat, sengene var gode, og så vidt jeg vet var det ganske billig. Frokosten var konge.
det arrangeres 25. juni, og billetsalget starter 28 juni?
Sist endret av AdolfCartman; 25. mai 2012 kl. 19:32.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
det arrangeres 25. juni, og billetsalget starter 28 juni?
Vis hele sitatet...
Det var en liten brainfart der, ja. Salget starter om 3 dager, på Mandag
Husk !! Salgstart kl 09:00 i dag på denne linken http://www.billettservice.no/event/f...lletter/360829
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Da var billetten i hus!
Kjenner at jeg begynner å glede meg skikkelig nå.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Jeg får ikke epost tilbake fra billettleverandøren? - Er det sånn at den skal komme "senere"/om en stund, eller har jeg gjort en feil, i registreringsfeltet muligens?

Fordi det er jo en utprinta pdf-fil som jeg skal vise, business as usual altså, men bekreftelses-eposten er ikke der. Har fått riktignok bekreftelse på ordre på billettserice.no.
http://upit.no/bilder/Ealg.png

FFFFFUUUUU!!!!!!!!1¡¡1!¡"!#!#")!#/"(#/R$#(Yæ0847yt8p329
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Jeg får ikke epost tilbake fra billettleverandøren? - Er det sånn at den skal komme "senere"/om en stund, eller har jeg gjort en feil, i registreringsfeltet muligens?

Fordi det er jo en utprinta pdf-fil som jeg skal vise, business as usual altså, men bekreftelses-eposten er ikke der. Har fått riktignok bekreftelse på ordre på billettserice.no.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk den på epost like etterpå, så mulig du kan ha gjort noe feil.

Sitat av Turbolego Vis innlegg
(...)

FFFFFUUUUU!!!!!!!!1¡¡1!¡"!#!#")!#/"(#/R$#(Yæ0847yt8p329
Vis hele sitatet...
Hva er problemet?
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Hva er problemet?
Vis hele sitatet...
Får ikke logget inn med kodebrikke fra annen bank.

Kundeservice til banken ba meg ringe kundeservice til bilettservice, som har stengt..... rage.

Andre steder jeg kan få kjøpt bilett?
Kiosk?
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Får ikke logget inn med kodebrikke fra annen bank.

Kundeservice til banken ba meg ringe kundeservice til bilettservice, som har stengt..... rage.

Andre steder jeg kan få kjøpt bilett?
Kiosk?
Vis hele sitatet...
Ah, skjønner.
Jeg betalte med et SpendOn-kort jeg hadde liggende, det fungerte helt fint.
Er da ikke værre enn å velge å reservere billetten, for så å kjøpe den på narvesen?

Knall det ble 18årsgrense! Ser for meg kunstnernes hus er et bra sted for festen. Gleder meg.
Hvordan tror så arrangørene at de ligger an mtp. arbeid og forberedelser dagene før festen går av stabelen?
Er det muligens behov for dugnadskåte freaks?
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Førstepost oppdatert med http://www.billettservice.no/event/f...lletter/360829

Løp og kjøp!
Sitat av Knask Vis innlegg
Hvordan tror så arrangørene at de ligger an mtp. arbeid og forberedelser dagene før festen går av stabelen?
Er det muligens behov for dugnadskåte freaks?
Vis hele sitatet...
Meget mulig, meget mulig! Vi tar i så fall kontakt
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Er da ikke værre enn å velge å reservere billetten, for så å kjøpe den på narvesen?

Knall det ble 18årsgrense! Ser for meg kunstnernes hus er et bra sted for festen. Gleder meg.
Vis hele sitatet...
Haha, jeg må bare le av avataren din! Fin start på dagen min

Passet fint med 18'årsgrense for min del også, vi sees vell på festen
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Knask Vis innlegg
Hvordan tror så arrangørene at de ligger an mtp. arbeid og forberedelser dagene før festen går av stabelen?
Er det muligens behov for dugnadskåte freaks?
Vis hele sitatet...
Det er slutten av juni og semestret, så hvis jeg ikke har noen annen jobb er jeg godt og vel dugnadskåt
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Billett i boks!
http://picz.no/2099.jpg
Sitat av bakkus Vis innlegg
Billett i boks!
http://picz.no/2099.jpg
Vis hele sitatet...
Da sees vi!
http://upit.no/bilder/7parO.jpg
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Da sees vi!
http://upit.no/bilder/7parO.jpg
Vis hele sitatet...
:O Imageception!
billett i posten idag ! Sees der!
Hvor gamle er resten av gjengen her? Ikke at alder betyr alverden, men, sett med mine øyne er det endel "småttiser" som kommer. Jente på 28 som synes dette høres morsomt ut
Sitat av locura Vis innlegg
Hvor gamle er resten av gjengen her? Ikke at alder betyr alverden, men, sett med mine øyne er det endel "småttiser" som kommer. Jente på 28 som synes dette høres morsomt ut
Vis hele sitatet...
Muligens ikke helt nøyaktig, men en liten pin-point.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av locura Vis innlegg
Hvor gamle er resten av gjengen her? Ikke at alder betyr alverden, men, sett med mine øyne er det endel "småttiser" som kommer. Jente på 28 som synes dette høres morsomt ut
Vis hele sitatet...
Er nok folk på omtrent din alder som kommer. Eldre også.

Ifjor var det også med en på ~60.
Sitat av locura Vis innlegg
Hvor gamle er resten av gjengen her? Ikke at alder betyr alverden, men, sett med mine øyne er det endel "småttiser" som kommer. Jente på 28 som synes dette høres morsomt ut
Vis hele sitatet...
Ikke glem at det intelektuelle nivået på freakforum virker rimelig høyt, så tror ikke alder blir noe du vil merke så altfor mye til
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Ikke glem at det intelektuelle nivået på freakforum virker rimelig høyt, så tror ikke alder blir noe du vil merke så altfor mye til
Vis hele sitatet...
Ikke for å være pirkete, men når du skriver en slik setning bør du i det minste skrive rett. Intellektuell heter det, og jeg tror du tar feil.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av locura Vis innlegg
Hvor gamle er resten av gjengen her? Ikke at alder betyr alverden, men, sett med mine øyne er det endel "småttiser" som kommer. Jente på 28 som synes dette høres morsomt ut
Vis hele sitatet...
Jeg kan ihvertfall på stående fot navngi 10+ som er i området 30 år som skal.
Sist endret av nso; 31. mai 2012 kl. 10:01.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg og kjæresten har ordnet fly, sted å bo og i morgen går vi og henter freakfest-billettene våre også! Vi gleder oss! Dette blir til og med bedre enn ifjor!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Bestiller billett ganske snart, og skal se om jeg ikke slenger meg på scena for en live versjon av Alt Her i Livet om Tierra slipper meg til. (til glede for de som ikke var med i fjor.)
I'll be there!
Så gruppa deres på face. Trodde nesten ikke det var så mange av dere er, iom anonymitet og 'litt sånn'. Og btw, überfet poster har Freakfesten, all creds til designet!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
aeon_illuminate: Er atomet som står bak designet.
Bilett i boks, skal bli gøy å feste med freaksa igjen
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Bilett i boks, skal bli gøy å feste med freaksa igjen
Vis hele sitatet...
Litt mindre noia denne gangen, tenker jeg

Ordna meg billett og ferie jeg også, så nå blir det Oslo-tur
Sist endret av nso; 1. juni 2012 kl. 18:44.
Da var ticket i boks, da mangler jeg bare manup mode for å møte opp onemanarmy!
Skien er ikke lange turen, og jeg kjenner jeg har lyst til å ha et ansikt til alle "freaksa".
Så tråden først nå. Er det sånn at jeg kan ta med dama og komme innom bare eller?

Edid: ser det er billett for å komme inn. Er det fortsatt billetter igjen?
Sist endret av olavXO; 2. juni 2012 kl. 01:15.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av olavXO Vis innlegg
Skien er ikke lange turen, og jeg kjenner jeg har lyst til å ha et ansikt til alle "freaksa".
Så tråden først nå. Er det sånn at jeg kan ta med dama og komme innom bare eller?

Edid: ser det er billett for å komme inn. Er det fortsatt billetter igjen?
Vis hele sitatet...
Det stemmer, bare å ta med dama. Det er fortsatt billetter igjen, du får disse på billettservice (se førstepost).

Edit: Det vil og bli mulig å betale i døra hvis det ikke blir utsolgt. Tryggest å kjøpe billett på forhånd.
Sist endret av Forconin; 2. juni 2012 kl. 01:45.
Herlig; hvis jeg får ordna meg barnevakt på lørdag så kommer jeg... så fremst billettene ikke er utsolgt innen da
Jeg prøvde å bestille billett, men fikk beskjed om at det kunne være utsolgt. Er det virkelig det? Isåfall så finner jeg meg et rep.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Da har jeg rom og billett. 23. juni kan bare komme!
Sitat av Golder Vis innlegg
Da har jeg rom og billett. 23. juni kan bare komme!
Vis hele sitatet...
Når bestilte du?
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Jeg prøvde å bestille billett, men fikk beskjed om at det kunne være utsolgt. Er det virkelig det? Isåfall så finner jeg meg et rep.
Vis hele sitatet...
Nei nei nei, hvor står det egentlig? Sitter nu på bilettservice å ser ingenting
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Er ikke utsolgt ennå nei, bare å kjøpe billetter på Billettservice. Fint hvis du kan ta et screenshot hvis du ser den meldingen igjen.
Er 17, men kommer kanskje til å henge utenfor som en forlatt fisk i håp om og underholde folk på evt røykepauser.
Sitat av slicer Vis innlegg
Herlig; hvis jeg får ordna meg barnevakt på lørdag så kommer jeg... så fremst billettene ikke er utsolgt innen da
Vis hele sitatet...
Det er bra med billetter igjen so far Bare å kjøpe! Vel møtt!
Skal knækkes
Golder's Avatar


Hadde vært gøy om alle la ut bilde av tommelen sin, som dette!

Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Når bestilte du?
Vis hele sitatet...
Når jeg skrev det.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Er 17, men kommer kanskje til å henge utenfor som en forlatt fisk i håp om og underholde folk på evt røykepauser.
Vis hele sitatet...
Det kunne jeg vert med på Dumme freakfest er 2mnd for tidlig ute