Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du kommet på en nFF-fest i Oslo?
Jeg er over 18 og ville kommet på fest. 484 57,28%
Jeg er over 18 og ville ikke kommet på fest. 157 18,58%
Jeg er under 18 og ville kommet på fest. 146 17,28%
Jeg er under 18 og ville ikke kommet på fest. 58 6,86%
Stemmegivere: 845. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  365 34819
Går an å leie et billig lokale på Hausmania der man kan ta med medbrakt drikke. Dette er vel midt i blinken og et sted som passer freak-stilen? :P
Hvis det blir gjenskaping av flashspillet som ble betatestet her, "Get Home", så er jeg med!

Neida, men hvis jeg er i Oslo på den tiden, så er alle muligheter åpne
Hvis jeg får kjørt opp den 7. februar og festen er etter den tid, så er det mulig jeg kommer kjørende ifra Trøndelag
Sitat av bronsky Vis innlegg
Kult initiativ. Vi bør vel ha i tankene at de færreste utesteder opererer med 18-årsgrense. Det er vel så å si ingen. (Vi vil vel ikke feste på "Rett Inn", vil vi vel?)
Vis hele sitatet...
er 21 års grense på rett inn )
Jeg er LETT med!
Blir nesten trist av tanken på at jeg kun er 16 år!
Har i ca to år jevnlig besøkt siden, og lest meg grønn på både Samfunn og Rusrapporter!
Var alltid uregistrert før, så har ikke fått bemerket meg så godt her inne enda, men fy fader så moro det hadde vært på fest med dere freaks!
Dere kan gjerne le, men som alle andre, uansett alder, liker jeg sosialt samvær, og dette er jo midt i blinken!

Skulle ønske jeg var 18 innen den tid, kos dere!
Nå ser det jo kanskje ut som at folk under 18 får lov til å komme vis det er privat/leid lokalet, eller?
må vel hive meg på dette ja!
Sitat av Alfemann Vis innlegg
Går an å leie et billig lokale på Hausmania der man kan ta med medbrakt drikke. Dette er vel midt i blinken og et sted som passer freak-stilen? :P
Vis hele sitatet...
Haus er et av stedene som vil bli tatt til vurdering om vi skulle gjennomføre dette
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Haus er et av stedene som vil bli tatt til vurdering om vi skulle gjennomføre dette
Vis hele sitatet...
Hausmania hadde vært dritfett! Får vi booka noen band/artister eller? Sikkert noen som vil spille for oss!?
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Hausmania hadde vært dritfett! Får vi booka noen band/artister eller? Sikkert noen som vil spille for oss!?
Vis hele sitatet...
Ja, det er ihvertfall to bekreftede DJ's av forumets egne brukere. Kommer sikkert fler etterhvert og.
Kjenner jeg Anarkorken rett så vil han ikke ha DJ's, han vi ha METAL BAND, men det får han ikke..
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Kjenner jeg Anarkorken rett så vil han ikke ha DJ's, han vi ha METAL BAND, men det får han ikke..
Vis hele sitatet...
Sier ikke nei til Dj's. Men hadde vært fett med noe annet OGSÅ. Trenger heller ikke være metal. Kan være punk.... *not trolling at all..*
Sist endret av Anarkorken; 1. desember 2010 kl. 23:30.
Sitat av Alfemann Vis innlegg
Går an å leie et billig lokale på Hausmania der man kan ta med medbrakt drikke. Dette er vel midt i blinken og et sted som passer freak-stilen? :P
Vis hele sitatet...
Dang, blir det medbrakt drikke på et lokale i Oslo er jeg out... av en eller annen grunn frister det svært lite.

Og kommer det en haug 15 - 17 åringer med medbrakt drikke så er jeg definitivt out

NO offence!
Sist endret av tafsern; 1. desember 2010 kl. 23:30.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Dang, blir det medbrakt drikke på et lokale i Oslo er jeg out... av en eller annen grunn frister det svært lite.

Og kommer det en haug 15 - 17 åringer med medbrakt drikke så er jeg definitivt ute

NO offence!
Vis hele sitatet...
What? Det er dårlig holdning Koselig med boysenbær da
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av tafsern Vis innlegg
Dang, blir det medbrakt drikke på et lokale i Oslo er jeg out... av en eller annen grunn frister det svært lite.

Og kommer det en haug 15 - 17 åringer med medbrakt drikke så er jeg definitivt ute

NO offence!
Vis hele sitatet...
Ingen fare, viser det seg at det blir "privat fest" med medbragt drikke kommer vi til å kjøre 18årsgrense. Vi kan selvsagt ikke arrangere en fest hvor mindreårige kan ta med seg drikke. Dette sier seg selv.

Å ta med noen under 18 er kun aktuelt hvis vi evt får leid et utested med vakter som har mulighet til å ha en avdeling med alkoholservering og en uten.
Jeg kunne tenke meg en tur, ja Holder på med lappen nå (har nok den innen mai/juni), så da har jeg mulighet til å kjøre. Regner med å ha penger innen den tiden også, så får se. Hadde vært moro.
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Hæææ??!
Blir det ikke rusmiddelhinderløype etterfulgt av en god dose HTML-koding på oppspurten der det hele avsluttes med et brakende pyroshow som NitroFis og resten av pyroforumet har stelt i stand?
Vis hele sitatet...

hørtes artig ut i bunn å grunn
Jeg arrangerer skype-party for de under 18, webcam required!
Sitat av moret Vis innlegg
What? Det er dårlig holdning Koselig med boysenbær da
Vis hele sitatet...
Boysenbær...hehe (ler for meg selv)...du fortjente kp der

Sitat av Forconin Vis innlegg
Ingen fare, viser det seg at det blir "privat fest" med medbragt drikke kommer vi til å kjøre 18årsgrense. Vi kan selvsagt ikke arrangere en fest hvor mindreårige kan ta med seg drikke. Dette sier seg selv.

Å ta med noen under 18 er kun aktuelt hvis vi evt får leid et utested med vakter som har mulighet til å ha en avdeling med alkoholservering og en uten.
Vis hele sitatet...
Jeg regnet vel egentlig med at det ikke ville bli aktuelt :P

Vi får se når tiden kommer! Studerer i Oslo, men pendler til Fredrikstad så skal ikke si at det er umulig :P
Sist endret av tafsern; 1. desember 2010 kl. 23:37.
Hadde det ikke vært for at jeg bor i levanger, og er 16, så hadde jeg garantert kommet!
Finn dato og plass i goood tid!
slik at oss angtvekkeifra-freaks kan bestille togbiletter og hotell biligst mulig!
blir det egentlig en nedre aldersgrense?hvis det blir attenårs grense er det enkelt, men hvis det er åpent for alle begynner jeg å tenke litt. frister liksom ikke med en haug tiåringer løpende rundt......
Enten så blir det separate under/over 18 rom, eller så blir det kun over 18. Det sier seg jo litt selv :-)
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Finn dato og plass i goood tid!
slik at oss angtvekkeifra-freaks kan bestille togbiletter og hotell biligst mulig!
Vis hele sitatet...
Eventuelt gå sammen med andre langtivekkeifr-freaks om å spleise på hotelrom og muligens ordne det slik at vi kan fylle opp en bil tur-retur..
Sist endret av Bombasa; 2. desember 2010 kl. 00:04.
Sitat av flexd Vis innlegg
Enten så blir det separate under/over 18 rom, eller så blir det kun over 18. Det sier seg jo litt selv :-)
Vis hele sitatet...
jaja, men må man være over en viss grense uansett deling?
Sitat av Forconin Vis innlegg
Ingen fare, viser det seg at det blir "privat fest" med medbragt drikke kommer vi til å kjøre 18årsgrense. Vi kan selvsagt ikke arrangere en fest hvor mindreårige kan ta med seg drikke. Dette sier seg selv.

Å ta med noen under 18 er kun aktuelt hvis vi evt får leid et utested med vakter som har mulighet til å ha en avdeling med alkoholservering og en uten.
Vis hele sitatet...
Hvis det blir første alternativet, kan man forse et annet sted og etterpå komme på festen? Altså vi som er under 18.

Er enig med at det blir feil hvis det er mange fulle 15 åringer, men det som er synd at man ikke får tatt seg øl bare fordi man er født seint på året, altså de som blir 18år.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Fest i privat regi med ingen ulovlige rusmidler høres best ut i mine ører. Ulovlige rusmidler inkluderer ikke heimbrent i dette tilfellet.
Stiller hvis jeg får perm fra sjøforsvaret. Hadde det blitt arrangert for tyve år siden ville jeg stilt opp på bluesjam med gitaren, men jeg forstår at denslags aktiviteter har måttet vike plass for DJ-ing og elektronisk musikk. Håper derfor at DJ'ene kjenner sin besøkelsestid og spiller "Alt her i livet"!
Sist endret av Petter Pan; 2. desember 2010 kl. 00:49.
Jeg kan få til en bra deal med folka fra opera bar i oslo , det er null stress. Bare finne ut hvor mange kommer så er det 123 å ordne plass til alle oss !
Rart at vi over 18 ikke greier å ha en alkoholfri helg
Sitat av janelvis Vis innlegg
Rart at vi over 18 ikke greier å ha en alkoholfri helg
Vis hele sitatet...
Dette skal være en fest, vanlige treff er det fritt frem å arrangere når som helst.
Om du vil arrangere et alkoholfritt treff kan du vel bare kjøre på?
Sist endret av Knask; 2. desember 2010 kl. 00:57.
Frister jo selvfølgelig å dra, selv om det er litt kjedelig å få ødelagt alle bildene man har danna seg inne i huet om andre brukere. Ellers er det vel et must å ha noen vakter i tilfelle noen finner ut at de skal dra opp en gammel og krass diskusjon etter 10 halvlitere. Menmen, vi har vel noen svære bolere på forumet

Man bør vel også vurdere å ha en bindene påmelding som koster litt så man slipper at alle trekker seg i siste lita.

Sitat av janelvis Vis innlegg
Rart at vi over 18 ikke greier å ha en alkoholfri helg
Vis hele sitatet...
evt kan vi spleise på en ballbinge utafor
Sist endret av legalize_it; 2. desember 2010 kl. 01:04.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Fest i privat regi med ingen ulovlige rusmidler høres best ut i mine ører. Ulovlige rusmidler inkluderer ikke heimbrent i dette tilfellet.
Vis hele sitatet...
Ville du huset 70-80 freaks en hel kveld?
Det hadde jeg lett gjort dersom jeg hadde hatt plass!
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Det hadde jeg lett gjort dersom jeg hadde hatt plass!
Vis hele sitatet...
Husker barneskole klassefestene fra jeg var liten jeg.. Uff, stakkars foreldre sier jeg bare!
Tenk deg nå ca 3-4 ganger så mange personer og legg til rusmidler, da jeg lukter jeg en liten katastrofe i anmarsj.
Sist endret av Bombasa; 2. desember 2010 kl. 01:13.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ville du huset 70-80 freaks en hel kveld?
Vis hele sitatet...
Med "i privat regi" mener jeg lukket fest på et innleid sted uten skjenkebevilgning.

Ellers er jeg enig med NitroFis.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Med "i privat regi" mener jeg lukket fest på et innleid sted uten skjenkebevilgning.

Ellers er jeg enig med NitroFis.
Vis hele sitatet...
Tenkte nå å sette eneboligen i disposisjon jeg da.

Missforstod tydeligvis litt..
Sist endret av Bombasa; 2. desember 2010 kl. 01:14.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Husker barneskole klassefestene fra jeg var liten jeg.. Uff, stakkars foreldre sier jeg bare!
Tenk deg nå ca 3-4 ganger så mange personer og legg til rusmidler, da jeg lukter jeg en liten katastrofe i anmarsj.
Vis hele sitatet...
Har hatt 45 personer sittende igjen på narchspielet etter en stor fest, skulle bare ha telt noen timer før istedenfor, da ville jeg hatt enda høyere tall å "skryte" av.
Dette gikk veldig bra.
Hyggelig opplegg folkens, hadde vært koselig og slått av en prat med flere her kan jeg tenke meg.
Heller ikke hver dag man fyller 10 gylne år
Jeg skal være så bombastisk og si at dersom treffet legges til juni (eller senere) så kommer jeg. Eksamen eller ei. I'll be there.

Og CC? Any price. Såpass nysgjerrig er jeg på folka her etter hvert, altså.

Sjansene er imidlertid store for at jeg i så fall tar turen over fjellet alene, så jeg håper stemningen er løs og god, og at jeg slipper å sitte hele kvelden i awkward silence med en rusbrus i hånda der borte på det trauste austland.

Vi snakker forresten eksklusivt nFF-treff, ikke sant? Ikke noe "kan vi ikke bare stille oss i kø og møtes på det mest populær utestedet i Oschlo?"-type treff. Ser for meg det leies et privat lokale LITT utenfor tettbebyggelsen, så man slipper haugevis av invaderende outsidere. Stemmer forresten for tillatt med medbrakt. Personlig HATER jeg øl og vin, og både cider og rusbrus har gjort meg temmelig kvalm, temmelig fort, i det siste. Liker best å blande selv.

Håper dette blir griiiiisefeeeett!
Sist endret av Realist1; 2. desember 2010 kl. 04:38.
Skal se om jeg tar turen til hovedstaden.
Problemet med de fleste nff treff er val at de er lagt på dager alle andre allerede er opptat?
Så lenge det blir etter 14.mai er jeg med som 18-åring :')

En kan jo la alle 93-modeller joine da, alle de som fyller 18 det året. Bor i Gjøvikområdet og det er shitloads av fester her med 16 års aldersgrense hvor vaktene ikke bryr seg en damn shait om vi drikker.
Sist endret av Oransje; 2. desember 2010 kl. 08:37.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Sjansene er imidlertid store for at jeg i så fall tar turen over fjellet alene, så jeg håper stemningen er løs og god, og at jeg slipper å sitte hele kvelden i awkward silence med en rusbrus i hånda der borte på det trauste austland.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg vanskelig se for meg. Jeg har aldri observert noe sånt på andre nFF-tilstelninger, og da inkluderer jeg de treffene der sosiale glidemidler som alkohol ikke har blitt intatt
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Vi snakker forresten eksklusivt nFF-treff, ikke sant? Ikke noe "kan vi ikke bare stille oss i kø og møtes på det mest populær utestedet i Oschlo?"-type treff.
Vis hele sitatet...
Vi kommer til å leie et sted, men det kommer til å være lov å ha med seg folk, og vi kommer ikke til å nekte folk som ikke er medlem å komme inn.
Sitat av NotToSmart Vis innlegg
Problemet med de fleste nff treff er val at de er lagt på dager alle andre allerede er opptat?
Vis hele sitatet...
Make room for it. Hvis dette blir noe av, er det første gang i nFF´s historie (så vidt meg bekjent?). Det nærmeste blir et VIF-treff som ble avholdt i 2009, der vi var på et utested, i regi av Stormen. Så, hvis dette blir noe av får man heller ditche andre eventuelle avtaler, synes jeg

Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Så lenge det blir etter 14.mai er jeg med som 18-åring :')

En kan jo la alle 93-modeller joine da, alle de som fyller 18 det året. Bor i Gjøvikområdet og det er shitloads av fester her med 16 års aldersgrense hvor vaktene ikke bryr seg en damn shait om vi drikker.
Vis hele sitatet...
Husk at vi er ekstra sårbare på dette punktet, da vi blant annet har rusmiddelforumet som trekker en del oppmerksomhet fra media og myndighetene. Jeg vil tro det er ganske store sjangser for at det kan dukke opp en nyskjerrig reporter eller noen tjenestemenn på en slik tilstelning, bare for å lodde stemningen, og da er det greit å ha vårt på det tørre. Ellers blir det fort avisoverskrifter om fjortenåringer på narkofylla i regi av nFF. Det kan vi ikke ha noe av.
Høres morsomt ut, og som en del andre 93 folk rekker jeg å bli atten hvis det blir arrangert etter 1. mai i hvert fall!
Kjenner ingen her på NFF, men kommer om det blir noe av, og det er flere som kunne tenke seg å komme Kunne vært interessant!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Veldig bra initiativ, jeg kommer selvfølgelig!!
Et utested en hel kveld høres veldig bra ut, mye lettere å gå litt rundt og få snakket med en del!

Foreslår navneskilt/partyhatt med nick på
Høres veldig morsomt ut. Skal ikke se bort ifra at det blir en aldri så liten tur til Oslo, selv om det er et stykke og ikke kjenner noen.
Foreslår en konkurannse hvor folk kan lage forslag til en stor nFF-banner! Må vise hvem som har festen.

Stemmer også for at medbrakt blir lov og privat fest i et stort nok lokale.
Jeg dukker nok opp en tur om det blir arrangert sent mai eller tidlig juni. Å møte freaks er faktisk ikke så kleint som folk skal ha det til. Navneskilt er et must, blir litt merkelig å spørre folk "Dude, what`s your nick?". Stiller med polsk sprit til vors!
INNOVERTISS REPORTING IN

Det her var et veldig godt forslag synes jeg.
Jeg kommer =D
Blir spennende å se hvor rare alle sammen ser ut =D