Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Så, hvilken dato passer best?
15 oktober 29 26,61%
17 oktober 24 22,02%
22 oktober 21 19,27%
23 oktober 25 22,94%
24 oktober 19 17,43%
29 oktober 27 24,77%
30 oktober 50 45,87%
31 oktober 37 33,94%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 109. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  121 9009
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Som jeg har tilbudt meg tidligere; om foreldrene dine er skeptiske, må de gjerne ringe meg på forhånd. Jeg er myndig (24 år gammel) og vil kunne fortelle dem litt om hva som skjer på et treff. Hvis du tror dette kan virke betryggende på dine foreldre, send meg en PM, så kan du få nummeret mitt
Vis hele sitatet...
Det hadde jeg ikke fått med meg... Takk for hjelp
Stemmer for Peppes. Mat alle liker(?) + at de som er gamle nok kan ta seg et glass?
kommer mest sansynelig, blir første gang, gleder meg
Sitat av shickabang Vis innlegg
Stemmer for Peppes. Mat alle liker(?) + at de som er gamle nok kan ta seg et glass?
Vis hele sitatet...
HVORFOR!!! foreslår alle peppes og ikke en eller annen pizzakjede!

Dollys? Hva som helst annet enn peppes, plz
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
HVORFOR!!! foreslår alle peppes og ikke en eller annen pizzakjede!

Dollys? Hva som helst annet enn peppes, plz
Vis hele sitatet...
Går jo an med Dolly D. oppe på vei mot Eldorado, i så fall?
Altså jeg regner med at det blir noe morro for de som er litt eldre også? Jeg forstår at det er morro for en 13åring å høre på rushistoriene til en eller annen eller hva som helst.

Men blir det no morro?
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
HVORFOR!!! foreslår alle peppes og ikke en eller annen pizzakjede!

Dollys? Hva som helst annet enn peppes, plz
Vis hele sitatet...
Mye er vel tradisjon. Har liksom alltid vært Peppes... Ellers synes jeg Peppes er "mørkere" og mer "cozy"
Sitat av vedinhio Vis innlegg
Altså jeg regner med at det blir noe morro for de som er litt eldre også? Jeg forstår at det er morro for en 13åring å høre på rushistoriene til en eller annen eller hva som helst.

Men blir det no morro?
Vis hele sitatet...
Hvis du med "morro" mener storviltjakt, strippere, dverger, powertools, hjemmebrent, kastestjærner, joiking og 12 år gamle gutteprostituerte, så nei, no fun. Hvis du kunne tenke deg å sitte sammen med noen hyggelige, oppegående gutter (og jenter) i et par-tre timer, drikke litt mineralvann/øl/vin, prate om alt mellom himmel og jord og eventuelt spise litt, så blir du garantert ikke skuffet
Sist endret av felix_poker; 11. oktober 2010 kl. 20:17.
Møter mest sannsynlig opp må bare manne meg litt opp først
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Mye er vel tradisjon. Har liksom alltid vært Peppes... Ellers synes jeg Peppes er "mørkere" og mer "cozy"

Hvis du med "morro" mener storviltjakt, strippere, dverger, powertools, hjemmebrent, kastestjærner, joiking og 12 år gamle gutteprostituerte, så nei, no fun. Hvis du kunne tenke deg å sitte sammen med noen hyggelige, oppegående gutter (og jenter) i et par-tre timer, drikke litt mineralvann/øl/vin, prate om alt mellom himmel og jord og eventuelt spise litt, så blir du garantert ikke skuffet
Vis hele sitatet...
Høres bra ut. Mitt første treff.

For min del likegyldig hvor vi går, men er enig at Peppes er mer cozy
mulig jeg tar meg turen, må se ann hvordan det ligger ann med penger.
Litt rart men: Folk sier at peppes er bra og slikt , men hvorfor ikke prøve noe nytt? Personlig er jeg skit lei peppes og har lyst på noe annent.
Lost it... Foreldrene mine lar meg ikke gå. Masse argumenter, bla. at snittalderen er mye høyere enn hvor gammel jeg er, og at jeg ikke kjenner noen. 0% sjanse, med andre ord...
Sitat av Essy_1997 Vis innlegg
Lost it... Foreldrene mine lar meg ikke gå. Masse argumenter, bla. at snittalderen er mye høyere enn hvor gammel jeg er, og at jeg ikke kjenner noen. 0% sjanse, med andre ord...
Vis hele sitatet...
Synd! Age is but a number, men du får prøve igjen senere da, vettu

Selv var jeg vel 19-20 gør jeg var på nFF-treff, men det var egentlig bare tilfeldigheter som gjorde at det ikke skjedde før.
Hvis det isåfall blir peppes så spiser jeg en kebab i forveien
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Hvis det isåfall blir peppes så spiser jeg en kebab i forveien
Vis hele sitatet...
Feel free! Jeg spiser ikke pizza, så jeg tar meg også noe annet på forhånd. Hadde gjerne joinet på babb, men spiser ikke slikt heller
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Hvis det isåfall blir peppes så spiser jeg en kebab i forveien
Vis hele sitatet...
Joiner den. Btw, blir det diskutert rusmidler osv?
Sist endret av Dr.Feelgood; 12. oktober 2010 kl. 00:52.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Btw, blir det diskutert rusmidler osv?
Vis hele sitatet...
Ja, som oftest streifer samtalen innom. Om man ønsker å snakke om det, eller lurer på noe, kan man jo bare ta det opp

Hvis man ikke vil snakke om det, er det bare å la være. Ofte deler treffet seg i flere "grupper" hvor det samtales om forskjellige ting, og man kan prate med hvem man vil om hva man vil
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Jeg spiser jo ikke sånn mat som dere vanlige dødelige uansett(...)
Vis hele sitatet...
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Feel free! Jeg spiser ikke pizza, så jeg tar meg også noe annet på forhånd.
Vis hele sitatet...
Si meg Felix, er du en vampyr?
Sist endret av Scipio; 12. oktober 2010 kl. 00:57.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Ja, som oftest streifer samtalen innom. Om man ønsker å snakke om det, eller lurer på noe, kan man jo bare ta det opp

Hvis man ikke vil snakke om det, er det bare å la være. Ofte deler treffet seg i flere "grupper" hvor det samtales om forskjellige ting, og man kan prate med hvem man vil om hva man vil
Vis hele sitatet...
Okey bra, tenkte bare å spørre først så jeg ikke driter meg ut hvis jeg spør om for eks tips om hvordan man røyker på bong(ikke at jeg lurer på det) ellernoe, hvis du skjønner. Jeg joiner
Sist endret av Dr.Feelgood; 12. oktober 2010 kl. 00:57.
Jeg er enig at det er "cozy" å sitte på peppes, men hvis jeg skal kjøpe en pizza og noe å drikke for eksempel, er det ikke like "cozy" for lommeboka mi. Tror jeg kommer, men da blir det nok en babb på meg i forveien også
Fyren spiser rått kjøtt...
Sitat av Scipio Vis innlegg
Si meg Felix, er du en vampyr?
Vis hele sitatet...
Hehe, pretty much, yeah
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Fyren spiser rått kjøtt...
Vis hele sitatet...
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Okey bra, tenkte bare å spørre først så jeg ikke driter meg ut hvis jeg spør om for eks tips om hvordan man røyker på bong(ikke at jeg lurer på det) ellernoe, hvis du skjønner. Jeg joiner
Vis hele sitatet...
Ingen fare Man kan snakke eller spørre om va man vil
Kan ingen av datoene, helt utrolig! =(
Egen avstemning for/imot peppes? ^^)
Er det så nøye a? Ett fett for meg om det spises på peppes eller bislet så lenge det er en plass det går an å sitte og prate litt. Peppes er en fin tradisjon det. Det er mat de aller, aller fleste kan leve med uten alt for mye bråk og ståk.
Jeg legger inn et forslag på dolly istedetfor peppes jeg.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Okey bra, tenkte bare å spørre først så jeg ikke driter meg ut hvis jeg spør om for eks tips om hvordan man røyker på bong(ikke at jeg lurer på det) ellernoe, hvis du skjønner. Jeg joiner
Vis hele sitatet...
Da tar vi toget sammen vi Dr.Feelgood
Sitat av Scipio Vis innlegg
Si meg Felix, er du en vampyr?
Vis hele sitatet...
Jeg tror Felix er Christopher Reeve og lever av å knekke spedbarn i to, for så å suge stamceller ut av dem. (Southpark Krazy Kripples for de nysgjerrige)

Forøvrig vil jeg bare rose Felix for initiativet og velviljen han legger ned mtp å tilby seg å ha en dialog med foreldre. Jeg tror kanskje at pedokommentarene burde unngås da det antageligvis ikke virker særlig morsomt for eventuell mor eller far som skal sende deres hjertebarn til ett "internett treff".
Sitat av møkk Vis innlegg
Jeg tror Felix er Christopher Reeve og lever av å knekke spedbarn i to, for så å suge stamceller ut av dem. (Southpark Krazy Kripples for de nysgjerrige)
Vis hele sitatet...
Busted!
Sitat av møkk Vis innlegg
Forøvrig vil jeg bare rose Felix for initiativet og velviljen han legger ned mtp å tilby seg å ha en dialog med foreldre. Jeg tror kanskje at pedokommentarene burde unngås da det antageligvis ikke virker særlig morsomt for eventuell mor eller far som skal sende deres hjertebarn til ett "internett treff".
Vis hele sitatet...
Hehe, det er jo ikke snakk om prepubertale folk her (yngste er jo 13, og antakelig godt i gang med både kjønnshår, kviser, fistelstemme og alt det andre vakre og herlige som følger med puberteten), så dette treffet blir uansett ingen pedofest

Ellers synes jeg ikke alder er så big deal, min eldste venn (utenom familie) er 58 år gammel og jeg henger også ganske ofte med folk som er 4-5 år yngre enn meg. Men, det er jo sikkert greit for foreldre å vite hvem 15-åringen sin skal møte, så jeg tenkte det var greit å stille opp som "kontaktperson"
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Skjønner forsåvidt godt at foreldre er skeptiske til å la kidsa møte en gjeng med personer de har møtt gjennom nettet, det finnes faktisk folk uten edle intensjoner i verden. Pluss at noen her inne kan virke skremmende på foreldre gjennom hva som blir skrevet i innlegg.
At noen er villige til å stille opp og gi foreldrene en viss trygghet er det kjempeflott. Kred..
fett..joiner på dette.
Blir det den 30.? Det første alternativet er jo idag, så det er kanskje greit å få satt datoen?
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Tror vi kan si det blir den 30. oktober ja
Den datoen leder ganske overlegent, og har gjort det siden start..
Kan vi ikke ta det på den 31? Jeg vil gå i harry potter kostyme!
kan jeg bare spørre, hva gjør man på disse møtene?
Det har allerede blitt spurt om.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det har allerede blitt spurt om.
Vis hele sitatet...
da får jeg lese litt da
God idé =)
Sitat av shickabang Vis innlegg
Stemmer for Peppes. Mat alle liker(?) + at de som er gamle nok kan ta seg et glass?
Vis hele sitatet...
praten går fort med litt øl innabors, eneste kjipe er at folk ikke vet at å ta seg et glass, ikke betyr å tømme resturanten for øl
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Blir det den 30.? Det første alternativet er jo idag, så det er kanskje greit å få satt datoen?
Vis hele sitatet...
30 har min stemme, i alle fall

Noen som har forslag til klokkeslett?

Hvis vi har bestemt oss for spisested (Peppes? Dolly?) så kan jeg evt. bestille et bord til oss, så slipper vi vente hvis det er fullt...
Kommer 40stk så fyller ganske for opp peppes/dolly ja...
Hvis noen skal kjøre forbi sandefjord og plukker meg opp, så er jeg self med på pizza/øl/fyll/grill/byen/mer fyll....
Sist endret av ranvik; 15. oktober 2010 kl. 17:51.
Vurderer å ta turen selv. Har egentlig planer om noe halloweenfest-greier, men får se hva som skjer. Mulig jeg dukker opp litt senere på kvelden om folk har planer om byen / stikker tidligere.
Sitat av ranvik Vis innlegg
Kommer 40stk så fyller ganske for opp peppes/dolly ja...
Hvis noen skal kjøre forbi sandefjord og plukker meg opp, så er jeg self med på pizza/øl/fyll/grill/byen/mer fyll....
Vis hele sitatet...
Nå er ikke akkurat public nff-treff kjent for å være like rølpete som de øl,sprit og dop-orgiene vif-treffene har utviklet seg til.
Jeg stemmer for å møtes 14:00-15:00, så dabber det av rundt 18:00 når folket over 18år gjør som David, kjøper øl.
Det er sikkert en del som har tenkt seg på vors utpå kvelden, siden det er en lørdag, så å starte i 6tia er vel noget dumt hvis man satser på å få flest mulig på treff.
Sist endret av Mith; 15. oktober 2010 kl. 17:58.
Sist gang var det vel 18.30 (om jeg ikke husker feil), så kan vel ta samme tid denne gangen? Noen denne tiden passer veldig dårlig for?
Er ikke to-tre tia veldig tidlig?
Sist endret av Veggen; 15. oktober 2010 kl. 18:02.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Sist gang var det vel 18.30 (om jeg ikke husker feil), så kan vel ta samme tid denne gangen? Noen denne tiden passer veldig dårlig for?
Vis hele sitatet...
Siden det er en lørdag trenger vi jo ikke vente til etter "kontortid"/skoletid?

Jeg har i alle fall andre planer utover kvelden (løse sådan, but still...) så det er greit å møtes litt tidligere.
Sitat av Mith Vis innlegg
Nå er ikke akkurat public nff-treff kjent for å være like rølpete som de øl,sprit og dop-orgiene vif-treffene har utviklet seg til.
Jeg stemmer for å møtes 14:00-15:00, så dabber det av rundt 18:00 når folket over 18år gjør som David, kjøper øl.
Det er sikkert en del som har tenkt seg på vors utpå kvelden, siden det er en lørdag, så å starte i 6tia er vel noget dumt hvis man satser på å få flest mulig på treff.
Vis hele sitatet...
hhahahahaahahhahahaha beste ever ! fikk det epic bilde i hode mitt nå.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Siden det er en lørdag trenger vi jo ikke vente til etter "kontortid"/skoletid?

Jeg har i alle fall andre planer utover kvelden (løse sådan, but still...) så det er greit å møtes litt tidligere.
Vis hele sitatet...
Forstår den, men jeg har barn og en kone som jobber lørdager og hadde ikke tenkt å ta med guttungen på treff, men jeg er sikkert i en litt annen situasjon enn folk flest som skal på treff.





(800 innlegg, yey, bølgen.)
Sist endret av Veggen; 15. oktober 2010 kl. 18:07.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Forstår den, men jeg har barn og en kone som jobber lørdager og hadde ikke tenkt å ta med guttungen på treff, men jeg er sikkert i en litt annen situasjon enn folk flest som skal på treff.
Vis hele sitatet...
Hehe, I see

Vel, jeg har flerårig erfaring fra barnehage, såååååeee

Når kan du møte da, sånn tidligst?
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Forstår den, men jeg har barn og en kone som jobber lørdager og hadde ikke tenkt å ta med guttungen på treff, men jeg er sikkert i en litt annen situasjon enn folk flest som skal på treff.
)
Vis hele sitatet...
min erfaring fra treffer nff (private) er ALDRI ta med kone/unger for det er MYE rare folk her, eks meg.
Sist endret av ranvik; 15. oktober 2010 kl. 18:08.
Hva sier folk at vi etterpå drar til opera bar ? Er kun ca 2-3 minutter å gå fra peppes, og jeg kan ordne billig bar , og bord reservasjon.