Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1195
Hei, jeg klarte å knekke den ene fortannen min i dag. Det skjedde ved at jeg klarte å sette spenn på et water også glapp jeg det og fikk det rett i tanna (Hjalp en kompis med å pusse opp hjemme). Jeg har skadeforsikring gjennom DnB (har også reiseforsikring der(som vistnok skal fungere i Norge også)). Er dette noe de kan dekke?
Setter pris på alle svar.
-iGnome
Du blir nesten nødt til å sjekke forsikringsvilkårene dine hos DNB. Enn så kjedelig det er, må det finleses litt. I utgangspunktet dekker reiseforsikring alt som skjer når du har forlatt huset ditt- men det er ikke sikkert de dekker tenner etc. Det beste er å spørre en kundebehandler hos DNB. Det er absolutt noe som kan dekkes, ettersom det var en uforutsett skade som skjedde utenfor hjemmet, men igjen- ofte har de div. klausuler som gjør at de dekker ikke X og Y og bare Y hvis Z etc.
i fjor klarte jeg å knekke fortannen selv. Jeg fikk utgiftene dekket av den offentlige.

Sjekk her: https://helsenorge.no/betaling-for-h...eregningen-din
Sist endret av Spelly; 17. august 2018 kl. 21:00.