Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 8066
Nå er forbruket mitt moderat,men har herjet på oppgjennom årene til festbruk.
etter de massive typoene jeg ga i et annet innlegg lager jeg likesågodt en tråd med et par tips for en mer komfortabel nedtur.

Handleliste:
weightgainer
Melk/sjokomelk 1-2liter
Saft
multivitamin
vita olje med omega 3/6
Bananer
valium/rivotril(ikke mange,2stykker holder) dette er ikke til å spøke med.
en sixpack,evt annen alkoholholdig drikke.
Ferskt brød/smør
Det var det viktigtigste.

så, formen detter og spesielt den uerfarne bruker kan oppleve det som svært ubehagelig,hjertet dunker,svetten renner,dør jeg?hvorfor ser jeg disse prikkene rundtom? etc.

mange vil si at cannabis funker bra på nedtur,det funker sikkert for noen, men personlig misliker jeg det sterkt,om man allerede har amfetamin i seg kan det fort bli hallusinasjoner,paranoia og svært ubehagelig.

Det første man bør gjøre er å få i seg næring,å spise et spise frukt og yoghurt er ikke tilstrekkelig for å komme seg litt opp, da trenger man kalorier og fett.
om man har problemer med å spise anbefaler jeg å drikke mye melk etterfulgt av weightgainer med olivenolje i(1dl om du klarer) spis en skive med masse smør på om du klarer.
frukt er et fint supplement, men man trenger kaloriene.
Ikke mye vann(gjerne under turen,men ikke på nedturen) drikk saft eller annen søtlig drikke, ellers kan du risikere å pisse hvert 10 minutt.
Ta en god dusj etter måltidet,gjerne avsluttet med en runde kaldt vann.

på tide å få litt søvn:
man kan drikke ubegrenset alkohol etter en amftur,selv har jeg kunst nedpå en halvliter gintonic i desperat forsøk på søvn,men vær forsiktig, hold det til en 6pack supplert med 2 valium om du har,da roer man seg litt og er du heldig så kommer skjønnhetsøvnen, men ikke drikk før du har skikkelig nedtur, da vil bare amfetaminen overdøve alkoholen og man er lys våken igjen. du må være godt segen før opperasjon sovemikstur settes i gang.

jeg er ingen ordsmed, så det ble kanskje litt usammenhengede,men ville dele noen tips.
kom gjerne med fler forslag i tråden om dere har^^
Sist endret av Cosmos; 6. juli 2013 kl. 20:26.
New generation
colakork's Avatar
Dette tipset skal bli godt brukt de neste helgene fremover

KP!
Sist endret av colakork; 6. juli 2013 kl. 22:37.
Trådstarter
Takker og bukker for kp, det er mye fet lettfordøyelig mat i oppskriften,man vil føle seg mye bedre om man kjører i seg mye næring.
Rent sengetøy er også bra,så kan man ligge å kokkelure i fantasiverden mens pilsen/valiumene roer nervene, men husk, vær forsiktig,man blir umettelig på alkohol når man er påvirket av amf, drikk til du kjenner det,så ta en pause.
Om nyreknuseren med alkohol er gunstigere enn å få seg en god natts søvn er jeg noe usikker på, men personlig mener jeg det er bedre å få sovet ut enn å vri seg i angst og urolighet i timesvis.

Sitat av Cosmos Vis innlegg
Nå er forbruket mitt moderat,men har herjet på oppgjennom årene til festbruk.
etter de massive typoene jeg ga i et annet innlegg lager jeg likesågodt en tråd med et par tips for en mer komfortabel nedtur.

Handleliste:
weightgainer
Melk/sjokomelk 1-2liter
Saft
multivitamin
vita olje med omega 3/6
Bananer
valium/rivotril(ikke mange,2stykker holder) dette er ikke til å spøke med.
en sixpack,evt annen alkoholholdig drikke.
Ferskt brød/smør
Det var det viktigtigste.

så, formen detter og spesielt den uerfarne bruker kan oppleve det som svært ubehagelig,hjertet dunker,svetten renner,dør jeg?hvorfor ser jeg disse prikkene rundtom? etc.

mange vil si at cannabis funker bra på nedtur,det funker sikkert for noen, men personlig misliker jeg det sterkt,om man allerede har amfetamin i seg kan det fort bli hallusinasjoner,paranoia og svært ubehagelig.

Det første man bør gjøre er å få i seg næring,å spise et spise frukt og yoghurt er ikke tilstrekkelig for å komme seg litt opp, da trenger man kalorier og fett.
om man har problemer med å spise anbefaler jeg å drikke mye melk etterfulgt av weightgainer med olivenolje i(1dl om du klarer) spis en skive med masse smør på om du klarer.
frukt er et fint supplement, men man trenger kaloriene.
Ikke mye vann(gjerne under turen,men ikke på nedturen) drikk saft eller annen søtlig drikke, ellers kan du risikere å pisse hvert 10 minutt.
Ta en god dusj etter måltidet,gjerne avsluttet med en runde kaldt vann.

på tide å få litt søvn:
man kan drikke ubegrenset alkohol etter en amftur,selv har jeg kunst nedpå en halvliter gintonic i desperat forsøk på søvn,men vær forsiktig, hold det til en 6pack supplert med 2 valium om du har,da roer man seg litt og er du heldig så kommer skjønnhetsøvnen, men ikke drikk før du har skikkelig nedtur, da vil bare amfetaminen overdøve alkoholen og man er lys våken igjen. du må være godt segen før opperasjon sovemikstur settes i gang.

jeg er ingen ordsmed, så det ble kanskje litt usammenhengede,men ville dele noen tips.
kom gjerne med fler forslag i tråden om dere har^^
Vis hele sitatet...
Glemte nesten deg viktigste,hold deg alltid rolung,mye rart som kan skje, prøv å avføy ubehagelighetene mentalt,i de aller fleste tilfeller er det ikke noe galt,selv om hjertet kan banke i 120 og du ser din bestemir i speilet,avføy det som tull og behold roen