Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4830
Hei! Har ett merkelig spørsmål ang. Amfetamin.

Er det normalt at man får såkalt "makka-pikk" og ikke klarer og urinere under rusen? Eller er det jeg som reagere på stoffet?

Klarer rett og slett ikke pissse selvom jeg må sjikkelig på do nå?

Og kan noen forklare hvorfor det er slikt?
Sist endret av imortaltech; 6. juli 2013 kl. 03:08.
Noe usikker,men det er helt normalt.
Ta deg en kald dush etterfulgtvav masdovt kaloriintak, om du ilke får ned noe annet, så drikk 1dl olivenolje,spis bananer og ellers alt annet krams du greier å få i deh, da ser du ikke ut som et vrak dagen eyter heller, oh glemte melk,drkk 1 liter,grunnen til uriansjonsproblemene er etter min egen teori at man har for mye syre og andre sterke ting i systemet.
Ikke underdriv inntaket av det du for innabords,nøytraliser og kjør på med det di får ned(ikke saltmat) fett og larb opp med meøken som mageregulrende,feel with you homie

Sorry typos småbedugget selv,men jeg har fumnet noen triks.med årenr
Vet ikke helt hva det kalles, men akkurat det der er det vel en hel del folk som plages med under rus, både på mdma og div. Det er vel ikke unormalt tror jeg, men bare plagsomt
Google det
Som sagt tidligere,det kan skyldes jyppig fapping og syrlig urin, ta en kald disj og spis skikkelig mat/kaloriet,å knaske på en pære er ikke tilsttekkelig,oluvenolje er en fin ting,gjerne 2dl+ det andre jeg skrev caøories king, ps ikke drilk deg ihkel på vann,bruk saft el, da får man i seg litt salter.i stedet for å pisse hele natten.
Sorry typos,håper det går bra med deg

Fy flate,skAmmelig grammatikk på meg i dag,håper du forstod det,kan garantetere det.hjelper
Cosmos - You saved my day goodsir.
jeg har fått badetiss hver gang jeg har tatt pepper, den blir liten selv om den står til topps , aldri hatt problemer med å tisse , drikk litt vann og spis litt egg og bacon .
bland 50/50 farris/eplejuice
Personlig erfaring, makkapikk er der. Vel, ikke når erigert? :S
Aldri problemer med å pisse, men jeg er kanskje bare heldig.
Oxy og tram derimot gir jo pisseproblemer, men har aldri opplevd at det stopper seg helt når jeg må skikkelig. Det hadde tatt knekken på Klausen i meg. Har dog opplevd at det går rimelig tråkt, da prøver jeg bare puste rolig og slappe av i alle muskler, for så å forsiktig prøve å skvise litt i underlivet.

Eh, tror ikke det her hjalp deg noe særlig men. My 2 cents anyway
http://freak.no/forum/showthread.php?t=251456 laget en ny tråd, var litt full når jeg skrev i går lol
Jeg er riktignok jente, men må innimellom sitte der en stund før jeg får tisset når jeg er på amf.

Mulig dette er å banne i kirken, men har du forsøkt å bare sitte ned og slappe helt av før du prøver igjen?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Samme problemene her, og det går lenge før jeg får til å tisse, må bruke tid å prøve å slappe av så går det som regel, men pikken forblir liten av amf
Når jeg får litt vansker med å pisse på amf, hjelper det å slappe helt av i alle musklene du klarer der nede, så kommer det av seg selv. Hjelper ikke å presse.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dessverre så er det en av bivirkningene med amfetamin at du får treg vannavlating. Jeg prøvde alt mulig, men ingenting som hjalp. Så det er bare og ta tiden til hjelp. Skvise ut noen dråper i ny og ne. Viktig at du ikke sitter og styrter pils etter pils. Da kan du fort få alvorlige problemer. Sånn er det bare med amfetamin. Jeg har også samme problemet med Oxycontin