Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 976
Hey, kom over denne grisebillig på Ebay.
Så da lurer jeg på om det er noen her som driver/har drevet med denne hobbyen eller som flyr(/har fløyet) noe liknende?

Del gjerne deres beste flyvetur og opplevelse
Ser ut som noe Kina-Drit, skal du ha et lite kvalitetshelikopter, hør på han her :3
Sist endret av Fekillix; 16. mars 2012 kl. 20:54.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det der er standard jalla, forvent at alle plastdeler kan knekke på de, rotorene er pleier faktisk å være kraftige på slike, og knekker ikke ofte, men alt annet knekker.

Men for all del, bare kjøp, er gøy så lenge det varer, noe som sikkert ikke blir mer enn ei uke.
Her er hva jeg har i kjelleren av RC helikopterutstyr.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=24101667
Annonsen gikk ut fra finn.no før jeg fikk solgt noe.

Om noen har interesse for det dere ser på bildene, ta kontakt.
Bedre om noen har bruk for dette, enn at det står å tar opp plass.
Halver prisen, så blir begge parter fornøyd.

Det er absolutt ikke meningen å selge via Freak.no
Jeg vil bare hjelpe de som har interesse for denne topicen.
Billig kinadritt. Funker ei stund, minimal kontroll, flaks om det er stabilt, kort flytid, dårlige deler og tåler lite. Kjøper du 5-10 stk så har du litt tidsfordriv, men prismessig er det bortkastet penger.

Sitat av AktiveBarn Vis innlegg
snipp
Vis hele sitatet...
Mye artig der, men du bør gi mer detaljer rundt alder og hvor lenge det har stått. Noe av det ser ut til å være mange år gammelt, og for å være ærlig får du bedre helikopter og utstyr til samme pris som du vil ha for det brukt. Faktisk lavere. Samme med radio. Tipper dette er årsaken til at du ikke får solgt det. Mest av alt har det samleverdi for entusiaster, så da ville eg heller prøvd meg på rcmarked.no. Fuel og batteri er ferskvare, så det kaster du.
Sist endret av nomore; 16. mars 2012 kl. 21:25.
Hei nomore. Ja det er skikkelig gammelt, du har rett i det.
Takk for at du uansett bemerket deg at jeg har noe helikopter utstyr liggende.

Jeg håper interessen fanger meg i nær framtid igjen. Det er egentlig litt artig å ha det som en hobby.
Men.. Ja. Men men. Det er ikke interessangt den dag i dag.

Lykke til Tawon og dere andre rc helikopter entusiaster, pass opp for skumringstimen og forstyrrende radiosignaler.
Om du har forsøkt deg, men mistet interessen, så kan eg godt forstå det når eg ser utstyret du prøvde deg med. No offence

Legger du 3-4k i det i dag får du et enklere helikopter å bygge/reparere, mer stabilt å lære med, og radio som gir mange muligheter. Elektrisk, så du slipper å kaste bort tid på nitro/fuel motorer. Men eg skal ikke presse deg til å forsøke igjen

Siden du har bekreftet mistankene mine så legger du ut en auksjon på rcmarked.no. Dropp batteri og fuel. Ikke sett noe minstepris, men kjøper betaler frakt. Opplys om alder og antatt tilstand, og mange bilder. Tipper du får noen bud du anser som skambud, men godta det du kan få og bli kvitt det. Jo lengre utstyret står og forfaller jo mindre verdi får det. Om ikke tiden har løpt ut for det du har er det ikke langt unna.

Ting som digitale servoer, digitale gyroer, stabiliseringssystemer lipobatterier, flybarless, carbon, 2.4GHz, duplex kommunikasjon og telemetri er bare noe av det som er nærmest standard i RC utstyr i dag.