Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 623
Hei, medfreaks!

I denne tråden vil jeg gjerne høre deres personlige erfaringer med å sende gods og pakker fra Norge til utlandet via leverandører andre enn Posten Norge. For øyeblikket vet jeg bare om DHL som opererer uavhengig av postvesenet vårt her til lands, men jeg regner med at vi må ha noen andre aktører tilgjengelig for oss utover dem.

http://www.nydeliveryservices.com/images/img-package-delivery-rush.png

For å gi ditt synspunkt på dette temaet, vær vennlig og inkluder alle fire følgende detaljer:

- Hva sendte du? Eventuelt hva var vekten/størrelsen på pakken?
- Hvilken leverandør benyttet du deg av?
- Hvor sendte du til?
- Hvor mye kostet det?


Tilfeller eldre enn 7 år tilbake i tid bør utelukkes grunnet eventuelle endringer innad fraktselskapene, inkludert effektivitet og priser.

Eventuelt hvis du har erfaringer med å sende noe inn i landet fra punkt A (utlandet) til B (Norge), kan du godt gi lyd om dette. Inkluder helst detaljene etterspurt ovenfor, og se bort i fra kjøp fra nettbutikker - jeg er interessert i privatpersonens alternativer hvis han skulle ønske å sende noe avgårde, og ikke hva enn av rabatterte avtaler som globale selskaper har med de ulike fraktselskapene.

Sammen vet vi mest!