Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1862
Jeg er lut lei mage. Spilte disc priest før og jeg savner det. Jeg har en lvl 90 mage nå med blått pvp gear. Jeg orker rett og slett ikke å levle opp en priest grunnet tidsklemma i hverdagen. Jeg går på skole så jeg kan ikke sette av så mange timer til levling. Men jeg liker å spille 1 time arena/battlegrounds per dag.

So therefore, er det noen som har en lvl 90 priest som de vil bytte imot en mage? Hvis du er interessert og vil ha mer info om min account så ta kontakt.
Mange levler for deg for nesten ingenting.
Bruk bot, set den på om natta og når du er på skolen.
@Fkleppe og PopeSweetJesus

slike holdninger dreper onlinespill...
Sitat av lydmannen Vis innlegg
@Fkleppe og PopeSweetJesus

slike holdninger dreper onlinespill...
Vis hele sitatet...
Aldri brukt BOT selv. Men ser ikke noe problem.

Økonomien på spiller blir helt monga. Men det kan vi ikke gjøre noe med.
Sitat av lydmannen Vis innlegg
@Fkleppe og PopeSweetJesus

slike holdninger dreper onlinespill...
Vis hele sitatet...
Online spill klarer å drepe seg selv..
Bruk Honorbuddy, beste botten til WoW http://www.honorbuddy.com/

25 euro for en lisens og du slipper å bruke timesvis på levling og heller fokusere på det du synes er kjekt arena/pvp
Har levlet ett par opp til lvl 90 med denne botten, men det avhenger av at du finner profiler og plugins selv da. Er ikke så vanskelig, google hjelper deg
Vell WoW holder på å dø nå alikevel, og Blizzard har, i alle fall etter min mening, melket dere for penger i det. I Asia bruker man blant annet fanger i fengsel for å 'farme' guld og selge til spillere. Syntes da at en bot er bedere enn dette.
Sitat av DatPyro Vis innlegg
Vell WoW holder på å dø nå alikevel, og Blizzard har, i alle fall etter min mening, melket dere for penger i det. I Asia bruker man blant annet fanger i fengsel for å 'farme' guld og selge til spillere. Syntes da at en bot er bedere enn dette.
Vis hele sitatet...
Har du kilde?
Sitat av Sinken Vis innlegg
Har du kilde?
Vis hele sitatet...
Så et intervju fra en fange for et år eller to tilbake, mere enn det husker jeg ikke.
Sitat av DatPyro Vis innlegg
Vell WoW holder på å dø nå alikevel, og Blizzard har, i alle fall etter min mening, melket dere for penger i det.
Vis hele sitatet...
Dø ut? How...
Sitat av DatPyro Vis innlegg
Vell WoW holder på å dø nå alikevel, og Blizzard har, i alle fall etter min mening, melket dere for penger i det. I Asia bruker man blant annet fanger i fengsel for å 'farme' guld og selge til spillere. Syntes da at en bot er bedere enn dette.
Vis hele sitatet...
Er vel noen år siden fanger farma på WoW. Nå kan de like greit bruke botter for minst like god effektivitet. Er lenge siden jeg så en chinese gold farmer nå, men i vanilla var de overalt.. *mirer tilbake til da jeg gjorde wholesale deals med kineserne*
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Er vel noen år siden fanger farma på WoW. Nå kan de like greit bruke botter for minst like god effektivitet. Er lenge siden jeg så en chinese gold farmer nå, men i vanilla var de overalt.. *mirer tilbake til da jeg gjorde wholesale deals med kineserne*
Vis hele sitatet...
Var faktisk senest i WotLK at jeg fikk med meg masse bots spawna of fløy ut for å danne de reklamene på bakken i Orgrimmar, og kuka litt med en av de og fikk en whisper der det stod "idiot".

Men er nok ikke mange menneskelige farmere igjen nei.
Sitat av lydmannen Vis innlegg
@Fkleppe og PopeSweetJesus

slike holdninger dreper onlinespill...
Vis hele sitatet...
er du her inne også? om du er lydmann tror jeg du har valgt feil yrke, kanskje politi hadde passet deg bedre
Sitat av Sinken Vis innlegg
Har du kilde?
Vis hele sitatet...

Dette var en stor sak for LENGE siden.
Står f.eks noe her og her.
Sitat av lydmannen Vis innlegg
@Fkleppe og PopeSweetJesus

slike holdninger dreper onlinespill...
Vis hele sitatet...
Enig i det. Jeg bruker ikke bot selv, men siden han tydeligvis ikke gidder og lvle, kom jeg bare med en forslag

Sitat av KingFezz Vis innlegg
Bruk Honorbuddy, beste botten til WoW http://www.honorbuddy.com/

25 euro for en lisens og du slipper å bruke timesvis på levling og heller fokusere på det du synes er kjekt arena/pvp
Har levlet ett par opp til lvl 90 med denne botten, men det avhenger av at du finner profiler og plugins selv da. Er ikke så vanskelig, google hjelper deg
Vis hele sitatet...
Betalte du for det? Har hørt at det er scam, just sayin'
Honorbuddy er ikke scam nei, med mindre det har skjedd noe i det siste.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Honorbuddy er ikke scam nei, med mindre det har skjedd noe i det siste.
Vis hele sitatet...
Har en venn som bruker det, og han får opp beskjed når han starter det, an vis han betalte for det, har han blit scammet.
Trådstarter
Kommer ikke til å bruke bot. Jeg er redd for å ryke på en smell og bli bannet.
WoW har hatt sine glory days for lenge lenge siden... Blizzard er ikke aggresive på bots lenger, så det skal godt gjøres å bli bannet for å bruke dette. De går som regel etter programmererne.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Enig i det. Jeg bruker ikke bot selv, men siden han tydeligvis ikke gidder og lvle, kom jeg bare med en forslag



Betalte du for det? Har hørt at det er scam, just sayin'
Vis hele sitatet...

Har betalt for det og har farmet ett par tusen timer går BG's for tjene honor eller bare farmer masse raw mats. Det går også an å få til en gratis cracket versjon av honor buddy, men du må da selv sørge for å oppdatere cracken, noe som er tungvint da du bare trenger å kjøpe en lisens og den oppdaterer seg hele tiden vil si at jeg har blitt alt annet en scammet av HB. Så kjøp botten og nyt spillet ;D
Sitat av KingFezz Vis innlegg
Har betalt for det og har farmet ett par tusen timer går BG's for tjene honor eller bare farmer masse raw mats. Det går også an å få til en gratis cracket versjon av honor buddy, men du må da selv sørge for å oppdatere cracken, noe som er tungvint da du bare trenger å kjøpe en lisens og den oppdaterer seg hele tiden vil si at jeg har blitt alt annet en scammet av HB. Så kjøp botten og nyt spillet ;D
Vis hele sitatet...
Det viste jeg ikke, vel takk