Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4801568
hei..i natt mellom klokka 1 og 2 kom det en sang på nrk2 som jeg har lett etter i hvertfall 5 år...den ble spilt i en reklame for nrk p1...har fra før fått for meg at de sier "hesitation street" eller stream eller noe i den dur i starten av refrenget men får ingen treff på det noen steder så regner med jeg har hørt ganske feil...jeg blir evig takknemlig hvis noen kan hjelpe, denne har jeg gått og gnagd på lenge! :-(
Heisann! Håper mange av dere har hørt denne før. Jeg hørte den på Sonen i natt, da han spilte gamle, glemte, gode sanger, men av en eller annen grunn tror jeg ikke denne er så fryktelig gammel.

Fikk ikke helt med meg teksten, MEN jeg hørte at sangeren sang "it was a waste of time" eller "it wasn't wasted time" i (omtrent?) samme melodi som den samme tekstlinjen i denne sangen. Ellers var ikke sangene SÅ veldig like, tror jeg, bortsett fra at da jeg hørte sangen på Sonen tenkte jeg med en gang at det var noe kjent, og etter å ha vridd hjernen lenge kom jeg på at det var Sweetbox som sang sangen jeg visste om, men det er altså ikke den samme.

I den sangen jeg leter etter sang de også noe med "stand by you" i refrenget.

Håper det er noen som vet av denne sangen

Da jeg hørte sangen fikk jeg altså en voldsom følelse av at jeg hadde hørt den før, men det er altså bare Sweetbox-sangen jeg har hørt før, så det er definitivt noe likt, men det er en annen jeg er på utkikk etter :-)
Sist endret av Realist1; 7. november 2008 kl. 12:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Heisann! Håper mange av dere har hørt denne før. Jeg hørte den på Sonen i natt, da han spilte gamle, glemte, gode sanger, men av en eller annen grunn tror jeg ikke denne er så fryktelig gammel.

Fikk ikke helt med meg teksten, MEN jeg hørte at sangeren sang "it was a waste of time" eller "it wasn't wasted time" i (omtrent?) samme melodi som den samme tekstlinjen i denne sangen. Ellers var ikke sangene SÅ veldig like, tror jeg, bortsett fra at da jeg hørte sangen på Sonen tenkte jeg med en gang at det var noe kjent, og etter å ha vridd hjernen lenge kom jeg på at det var Sweetbox som sang sangen jeg visste om, men det er altså ikke den samme.

I den sangen jeg leter etter sang de også noe med "stand by you" i refrenget.

Håper det er noen som vet av denne sangen

Da jeg hørte sangen fikk jeg altså en voldsom følelse av at jeg hadde hørt den før, men det er altså bare Sweetbox-sangen jeg har hørt før, så det er definitivt noe likt, men det er en annen jeg er på utkikk etter :-)
Vis hele sitatet...
Pretenders - Stand by you?
http://www.youtube.com/watch?v=J5pECaW-VMI
Hmm, lurer på hvor jeg fikk det der om "waste of time" fra, men sangen var hvertfall helt riktig, så takk så mye
Hørte en techno sang som var sånn '' Hard, Hardcore night, thats what I am diging oyeah'' tror den er ganske kjent noen som har hørt den?
Jeg har en soundtrack som ligger på de fleste trailere til filmer..
here har dere sangen på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=mYwuX...eature=related (trailer til Hotel Rwanda)

Musikken starter på 01:24..
får frysninger av den sangen :O
Sitat av Silvercrest55 Vis innlegg
Hørte en techno sang som var sånn '' Hard, Hardcore night, thats what I am diging oyeah'' tror den er ganske kjent noen som har hørt den?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=POntRFsFN8Q
Jeg leter etter en sang, aner ikke hva den heter men vet den er ganske ny og i starten av sangen er det o-zone (numa numa elns), og litt utti sangen er det noe remix rap-opplegg.. noen som vet? :P

hørt den på radioen flere ganger..
Oi sorry

Takker

Another one...
http://www.youtube.com/watch?v=y4BDqi8f2XA
Sist endret av thomson007; 10. november 2008 kl. 04:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
På an igjen:P http://www.youtube.com/watch?v=Koy-USJfoJc
Er vel en remix av denne sangen tenker jeg!
Love stone (?)
Sist endret av sumoivar; 10. november 2008 kl. 04:25.
Stemmer.

Love Stoned (Tiesto remix) hvis noen andre lurer...
Sist endret av thomson007; 10. november 2008 kl. 04:34.
Sitat av Doh! Vis innlegg
Jeg leter etter en sang, aner ikke hva den heter men vet den er ganske ny og i starten av sangen er det o-zone (numa numa elns), og litt utti sangen er det noe remix rap-opplegg.. noen som vet? :P

hørt den på radioen flere ganger..
Vis hele sitatet...
Du har ikke hørt på mashup (driten) på nrk mp3 mon tro?
Noen som vet hva den sangen som ble spilt i torsdagens "Hellstrøm rydder opp" episode når de skulle ut å kjøre båt?

http://www.tv3.no/hellstromrydderopp/ gå inn på menyen og se episoden fra 06.11.08.

Sangen jeg leter etter spilles fra 29:40 til 30:17
Håper noen kan hjelpe
fant den etter å ha sendt mail til nrk...sangen heter lano places - isolation street for den som er interessert...youtube-link: http://www.youtube.com/watch?v=O_GPDB75evU
Har plaget meg veldig mye dette.

http://www.wimp.com/crazysport/

Hva heter sangen ? Pliz

Sitat av sigves Vis innlegg
Har plaget meg veldig mye dette.

http://www.wimp.com/crazysport/

Hva heter sangen ? Pliz
Vis hele sitatet...
Første sangen her å: http://www.youtube.com/watch?v=Duj_g0WuQF8

Sist endret av sigves; 11. november 2008 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som har peiling på hvor vocal-samplet som starter 00:10 ut i denne videoen kommer fra?

Videoen er fra Justice-giget på Betong 221008 dersom noen skulle lure.
Ingen andre enn DJ Mangoo - Eurodancer det der, sigves.
Har hverken tekst eller navnet på sangen/artisten, men vet at det er en "dj" av et slag, som har laget en sang der det er først 1 baby med smukk og babyklær som danser til en electronica sang. Han danser litt blanding av Michael Jackson og break ++. Litt ut i videoen kommer det 2 til babyer som danser ilag med den første. Noen som aner hvilken sang jeg prater om?
Trenger hjelp med å finne en sang.
Det er sangen som spilles under en viasatreklame, den reklamen hvor man kan se Chuck fra serien Chuck skrike: "It's alive"!
Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det noe bedre egentlig.

Jeg takker ihvertfall om noen har svaret.
Jeg hørte en sang på radioen idag faktisk. NRJ tror jeg. Det var en klassisk dance låt med "cher"-vreng på vokalen. Mannlig vokal. Det eneste jeg husker fra låten, er at vokalen synger (nå tipper jeg vilt): "Tonight, we're free" i refrenget.
Ok,ok hørte denne sangen for en uke siden, har googlet og mast lenge, begynner å bli irritert.

Det er norsk hiphop, og det eneste jeg husker er linja "vil du med meg hjem og ride ranke?" fremført på sleip østlandsk. Plis,plis,plis hjelp, det har blitt en mindbug.
Martin B, om du hadde fulgt med litt bedre på den reklamen hadde du fått vite at sangen står nederst til venstre på skjermen når den er ferdig. Sangen er forøvrig Vito - Buildt to fail
Sitat av bamse Vis innlegg
Martin B, om du hadde fulgt med litt bedre på den reklamen hadde du fått vite at sangen står nederst til venstre på skjermen når den er ferdig. Sangen er forøvrig Vito - Buildt to fail
Vis hele sitatet...
Ah, må vel ha vært for opptatt med å digge sangen. :P
noen som vet hva sangen i reklamen til gears of war 2 heter?

Sitat av lille___meg Vis innlegg
noen som vet hva sangen i reklamen til gears of war 2 heter?
Vis hele sitatet...
og hvilken sang ligner veldig på we made it med busta rhymes med linkin parks ? mest på starten.......
Sist endret av lille___meg; 14. november 2008 kl. 00:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The songs name is How it Ends by Devotchka
Var på jobb i natt og var veldig trøtt i ca halv 4 tida hørte jeg en ekstremt god norsk sang, men jeg klarer ikke å huske hele lyrikken eller melodien bare biter og settninger fra sangen

"padla i et badekar"
"rodd te sjetland i gummibåt"
"men eg kan kje ringa hu eg e forelska i .....???? ...når eg e så rååå, det må du nokk vara mann for å forstå nanananan....."
"eg har klatra trollveggen uten tau, tru det eller ei for å redda ein sau som noe skaut med sprettert"
"hoppa fallsjerm"


har gått igjennom hele "finn sang navnet" tråden uten hell

små desperat her, satt og nynnet på sangen i hele natt men plutselig forsvant alt
Noen som vet hva den sangen som ble spilt i "Hellstrøm rydder opp" episoden 06.11 når de skulle ut å kjøre båt?

http://www.tv3.no/hellstromrydderopp/ gå inn på menyen og se episoden fra 06.11.08.

Sangen jeg leter etter spilles fra 29:40 til 30:17

Dance/house sang de som liker sånt burde ta en titt, fordi den er dritrå!
hei.. en sang jeg nesten kom på nettop. tror det er av typen offspring, blink, sum41 osv.. starten begynner noe sånt som

"my heads so tired, i cant sleep" eller "i got so much headaches, i cant sleep".. noe sånt.

hjelp?
umm,det kan være Nirvanas "pennyroyal tea"hvor teksten er "Im so tired i cant sleep"?
Sitat av Zophie Vis innlegg
umm,det kan være Nirvanas "pennyroyal tea"hvor teksten er "Im so tired i cant sleep"?
Vis hele sitatet...
det er ikke nirvana nei.. mener at låten heter noe som gjenspeiler seg i den første linja. "insomnia" eller noe.. :S
faen så irriterende
Jeg leter etter en fjortissdance-låt.
Lyrics er noe ála "We are nanana nineteen and ready to rock". Skal prøve å få huket tak i et lydklipp senere.

Nvm. Fant den. "Red Divaz - 19"
Sist endret av Marken; 16. november 2008 kl. 15:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
dette er en sang jeg har lurt etter lenge!

Noen her som har sett buddy?
Når dem skal på fest, med typen til pia tjelte , når han akkurat har flyttet inn i en legliighet og forteller at han kjøpte den før prisene gikk helt til himmels, ganske i førsten av filmen. og da spilles en drit fet sang. skikkelig lax sang, den høres litt spansk ut, men aner ikke.
Noen som vet åssen sang jeg snakker om??
Jeg MÅ ha hjelp til å finne denne sangen. Får ikke sove før jeg får det ut av hodet.

Er rimelig sikker på at sangen var fra et norsk band. Den er fra 90-tallet. Er også ganske sikker på at sangen het "Ice". Det var en blond dame som sang (ganske spenstig dame).

Kan noen PLEASE si meg navnet på denne gruppen? De var ganske kjent, og dette er en lett oppgave for alle som var på diskotek på 90-tallet! Står helt fast.
dette er en sang jeg har lurt etter lenge!

Noen her som har sett buddy?
Når dem skal på fest, med typen til pia tjelte , når han akkurat har flyttet inn i en legliighet og forteller at han kjøpte den før prisene gikk helt til himmels, ganske i førsten av filmen. og da spilles en drit fet sang. skikkelig lax sang, den høres litt spansk ut, men aner ikke.
Noen som vet åssen sang jeg snakker om??
Sitat av minigolf Vis innlegg
Jeg MÅ ha hjelp til å finne denne sangen. Får ikke sove før jeg får det ut av hodet.

Er rimelig sikker på at sangen var fra et norsk band. Den er fra 90-tallet. Er også ganske sikker på at sangen het "Ice". Det var en blond dame som sang (ganske spenstig dame).

Kan noen PLEASE si meg navnet på denne gruppen? De var ganske kjent, og dette er en lett oppgave for alle som var på diskotek på 90-tallet! Står helt fast.
Vis hele sitatet...
Het gruppen "Ice" eller låta? Her er hvertfall en låt fra gruppen "Ice".

http://www.youtube.com/watch?v=eZo_MUdhjQ0
Sitat av mrniceguy Vis innlegg
hei.. en sang jeg nesten kom på nettop. tror det er av typen offspring, blink, sum41 osv.. starten begynner noe sånt som

"my heads so tired, i cant sleep" eller "i got so much headaches, i cant sleep".. noe sånt.

hjelp?
Vis hele sitatet...
Green Day - Brain Stew ? Tviler litt ... men det ligner ?
Okey det her blir nesten dumt, men la gå..

Det er en sang av Gatas Parlament som jeg hadde for dritlenge siden, men som jeg dessverre har "mistet"... Jeg husker ikke helt hva den heter og har prøvd å finne den på nettet i evigheter...

I refrenget sier de noe sånt som: "gå fram kamerat-Kamerater" også rapper de noe om radiokanalen Niterocket.. De sier "og hvor lenge kan du ha den jævla radion i behold, vi kan løse det med jus og vi kan løse det med vold"

Hadde blitt sjeleglad hvis noen kunne hjelpe meg med å finne den, eventuelt sende den til meg eller noe..

Gatas gir ut musikken sin gratis på hjemmesida si (men fant den ikke der) så tror ikke det skal være noe copyright problem her..
dette er en sang jeg har lurt etter lenge!

Noen her som har sett buddy?
Når dem skal på fest, med typen til pia tjelte , når han akkurat har flyttet inn i en legliighet og forteller at han kjøpte den før prisene gikk helt til himmels, ganske i førsten av filmen. og da spilles en drit fet sang. skikkelig lax sang, den høres litt spansk ut, men aner ikke.
Noen som vet åssen sang jeg snakker om??
Sitat av PirateX Vis innlegg
Noen som vet hva den ekte versjonen av denne sangen heter http://www.youtube.com/watch?v=D2uG-R6CuMQ
Vis hele sitatet...
I Love It - Young Jeezy
Ser etter to sanger (begge Hip Hop).

-"I''ve got a girl in every city from here and peru" hva heter den sangen igjen?

Lurer også på hva den sanger hvor han rapperen synger om puerto rican girls, italianos and some oreos heter?

Takk (lover KP).
Sitat av Carlsberg Vis innlegg
Ser etter to sanger (begge Hip Hop).

-"I''ve got a girl in every city from here and peru" hva heter den sangen igjen?

Lurer også på hva den sanger hvor han rapperen synger om puerto rican girls, italianos and some oreos heter?

Takk (lover KP).
Vis hele sitatet...

Gym Class Heroes - Cookie Jar er ihvertfall den andre
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Okey det her blir nesten dumt, men la gå..

Det er en sang av Gatas Parlament som jeg hadde for dritlenge siden, men som jeg dessverre har "mistet"... Jeg husker ikke helt hva den heter og har prøvd å finne den på nettet i evigheter...

I refrenget sier de noe sånt som: "gå fram kamerat-Kamerater" også rapper de noe om radiokanalen Niterocket.. De sier "og hvor lenge kan du ha den jævla radion i behold, vi kan løse det med jus og vi kan løse det med vold"
Vis hele sitatet...
Du tenker på "Fram Kamerater" fra Slå Tilbake EP-en som kom i 96.
Hei. Leter ikke etter en direkte sang, men mer en artist.

Det er en norsk dame, som synger på engelsk, og som er veldig populær, tror jeg :P

Det er det eneste jeg har å si :S Dere finner sikkert mange, men jeg har hørt en sang, men vet ikke om det er hun norske damen, men det er noe sånn: "I say goodbye"

Takk for svar
Sist endret av stigi; 21. november 2008 kl. 00:30.
Sitat av plohg Vis innlegg
Green Day - Brain Stew ? Tviler litt ... men det ligner ?
Vis hele sitatet...
der har du det! yeah baby!!