Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1340
Hei. Jeg trenger hjelp med å Hacke Admin accounten til Skole pcen. Om dere vet om noen måte å tracke Passordet eller hacke det. Metoder som ikke fungerer :


1. Cmd. Net user Administrator * eller Net user (admin navnet) * Fungerer ikke!

2. Logge seg inn på Admin via sikkerhetsmodus. Funker ikke !

3. Jeg har ikke Peil på Cain & Able Men kunne gjerne tenke meg å lære mer om det hvis noen kan skrive litt om det grunnleggende. eks Om Hashes, osv.. jeg er veldig dårlig på det og kunne tenkte meg å lære om det.

4. Å lage ny account eller endre en account Funker heller ikke.

5. NEI!! og atter NEI jeg gidder ikke å reinstallere Pcen hvis du tenkte å skrive det

6. Det fungerer ikke å Installere visse Progs man ikke kan velge installation Directory. Hvis jeg installerer i Mine Dokumenter fungerer det å installere Programmer med visse Programmer.


Need Help People!
Søkfunksjonen på forumet er et flott verktøy http://freak.no/forum/showthread.php...skole+admin%27
Lær det cain og abel! Se på youtube eller du kan laste ned Ubuntu. backtrack 4 eller Ophcrack og brenn det på en cd og boot opp med det.
ArTicX's Avatar
Trådstarter
22 0
Du er en fin en du ! Thanks Mate

Nice. Thaks Mate !
gåt il itfyren og si du må ha admin rettigheter pga at du skal installere et skole relatert program
skru ut disken sette den i anne pc å kjøre sam inside , å past lmhash + nthash som du får når du velger dump.
normalt så ligger finnder cwindows\system32\config