Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1746
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skrev om elvanse/aduvanz igår å herregud for en kaotisk kveld haha.
Husker alt men det kjennes ikke ut som om det var meg som gjorde de tingene. Tok meg 60mg kl 15 ca. Brukte lang tid å funke med lite rus så i rundt 20 tiden sniffa jeg 30mg og svelgte 30mg litt senere.

Men uansett: etter jeg hadde tatt alt dette tenkte jeg å møte en gutt, som jeg møtte på noe video chat nettside for en stund siden. Vi hadde pratet en stund å han var et par år eldre enn meg.

Hadde i 22 tiden funnet på en helt fantastisk plan, jeg skulle sykle i 15 min bare for å knulle en jeg ikke kjente, jeg vet ikke hvor jeg hadde den tanken fra men sa bare fuck it. Dro på butikken kjøpte kondomer og dere skjønner tegninga. Han er et ganske oppegående menneske så han var skeptisk at en fremmed ville dra på et besøk for å ha sex men sa jau bare å komme etter å ha tenkt seg om.
Etter dette husker jeg mye av det som skjedde som jeg ikke bør skrive her, men greier ikke å få det inn i hodet mitt at dette var ekte. Hadde den selvtilitten kunne tro jeg var gud, er som om noen har dratt meg hardt tilbake til jorden mens jeg var å sveva i noen timer i paradis. Jeg er en veldig forsiktig person edru så derfor ligger jeg å lurer på om alt det var sant.
Og nå( neste dag) 07 på morningen blunka jeg å plutselig føles alt ut som en drøm, før det satt det inn i minnet mitt alt jeg gjorde dagen før men når elvanse er ute av kroppen forsvant alle minnene

La faktisk ikke merke til at jeg var griserusa helt til nå, morgenen etterpå, følte at det ble lagd en hel ny personlighet som ikke var lik min. Må si at det ble lite med søvn inatt også

Det er helt sykt hvor mye elvanse knuller hodet ditt ihvertfall når det er din første gang at du blir en helt annen person men det er farlig digg.
Gutten spurte om en ny runde imorgen altså idag. Å det må jeg si at jeg gruer meg fælt til, for var sikkert konge i senga når jeg speeda.

For å ikke gjøre det værre møtte jeg på faren min igår, ikek bare kom jeg en time for sent hjem, men kom hjem med noen satans store pupiller. Har desverre ingen vitner som kunne sagt at jeg så helt forferdelig rusa ut.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner til det der ja, hehe
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner til det der ja, hehe
Vis hele sitatet...
Må bare flire dagen etter på, hva faen tenkte man på?
Satt i hele natt å pønsket ut en ekstremt god plan som gikk ut på at jeg måtte finne en taktikk for at pappa ikke skulle bli sur på meg (selvom han hadde lagt seg og sa det gikk greit?) og at jeg skulle fortelle han alt sammen siden jeg hadde løyet om hvor jeg var. Herregud for en tullete ide
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner til det der ja, hehe
Vis hele sitatet...
Kjenner til hva?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner til hva?
Vis hele sitatet...
Det å stuke rundt på makka å gjøre masse snålt man ellers ikke ville gjort. Ikke nødvendigvis seksuelt som TS
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg kjent får man ikke effekt av å sniffe Aduvanz forresten.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg spørre hvor gammelndu er, og hvor gammel han karen er?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For meg kjent får man ikke effekt av å sniffe Aduvanz forresten.
Vis hele sitatet...
Rart jeg fikk effekt, hadde ingen forventninger da jeg har lest om dette men ble fortsatt ganske borte. Er det sånn at det bare ikke funker på deg? Eller at det generelt har null effekt på alle?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan jeg spørre hvor gammelndu er, og hvor gammel han karen er?
Vis hele sitatet...
vil nok holde det privat men er bare, to års alderforskjell på oss.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For meg kjent får man ikke effekt av å sniffe Aduvanz forresten.
Vis hele sitatet...
Det havner i svelget å så i magen tilslutt uansett
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha, jeg kjenner meg igjen. Blir ekstremt kåt av fart ��

I utgangspunktet er det lite vits å snorte lisdeksamfetamin. Dette er et inaktivt stoff frem til det tas opp via mage/tarm. Om man skL sniffe er nok gateamf eller attentin veien å gå. Attentin (deksamfetamin) kan sniffes og skytes.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha, jeg kjenner meg igjen. Blir ekstremt kåt av fart ��

I utgangspunktet er det lite vits å snorte lisdeksamfetamin. Dette er et inaktivt stoff frem til det tas opp via mage/tarm. Om man skL sniffe er nok gateamf eller attentin veien å gå. Attentin (deksamfetamin) kan sniffes og skytes.
Vis hele sitatet...
Ja, må sies at jeg husker faktisk ingen ting selvom det var igår, husker bare det var 1000 ganger bedre på amf. Okay daså skjønner, skal ikke sniffe neste gang
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, må sies at jeg husker faktisk ingen ting selvom det var igår, husker bare det var 1000 ganger bedre på amf. Okay daså skjønner, skal ikke sniffe neste gang
Vis hele sitatet...
Det er en egen opplevelse ja

Man kan jo sniffe aduvanz/elevanse men det må jobbe seg via nese til svelg og til slutt i magen. Like greit å bare spise den med en gang.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av atom Vis innlegg
Det er en egen opplevelse ja

Man kan jo sniffe aduvanz/elevanse men det må jobbe seg via nese til svelg og til slutt i magen. Like greit å bare spise den med en gang.
Vis hele sitatet...
Haha jaa så sant
Skjønner, var vel ganske meningsløst av meg å sniffe da. Drypper bare i halsen fysj
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som det smalt godt for deg etterhvert. Det kan ta noe tid, men så varer det også opp i mot 10-12 timer. Jeg bruker det terapeutisk, men før jeg fant ut av hvilken dose jeg burde ta for å både være meg selv ish og samtidig få en liten vekker ble det litt frem og tilbake med dosering. Opplevde det samme som deg. Man merker at man er påvirka, men det er ikke før utpå kvelden jeg innså hvor mye jeg faktisk hadde endret meg i løpet av dagen. Man blir hypersosial, snakker mye, skriver mye etc, men der og da innser man det ikke så godt. Hodet er for opptatt med å gi gjernet. Man føler seg på topp, men folk rundt kan synes det er slitsomt og irriterende i lengden. Noen ganger kan man si ting man ikke ville sagt ellers, bli litt cocky e.l. Fyren du møtte vil jo tydeligvis møtes igjen, så da gikk vel den biten greit. :-)
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er greia med elevanse? Diggere å røyke enn å drive å farte å styre. Ugle på en skjerm til man blir gul å blå
Såpekoker av rang
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er greia med elevanse? Diggere å røyke enn å drive å farte å styre. Ugle på en skjerm til man blir gul å blå
Vis hele sitatet...
Hva er greia med å røyke? Diggere å få gjort ting enn å pæse ut på en sofa.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av monoid Vis innlegg
Hva er greia med å røyke? Diggere å få gjort ting enn å pæse ut på en sofa.
Vis hele sitatet...
Vil si det er sunnere, blir mer kreativ. Heller det enn å surfe seg ihjel.
Jeeez, haha! Er spent nå skal starte på aduvanz neste uke. Fikk diagnosen denne uka, må bare vente til jeg har vert rusfri lenge nok..

Har ingen erfaring rundt Aduvanz men dette hørtes jo helt villt ut..
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingenting føles ekte edru heller. Ser egt ikke spess grunn til å fortsette