Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1086
reach for the sun
Hei,

Er det mulig å sette Ketamin muskulært? Isåfall hva blandes det med og hvor mye ket vs serilt vann(?)

Jeg vet det er mulig er vel rett. Men hva blandes det med? vann? sterilt vann eller andre ting?
Sist endret av ratita; 12. mars 2022 kl. 11:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde vært veldig forsiktig med å sette IM injeksjon med noe som ikke er farmasøytisk produsert.

Du hører jo trygt og stadig om bolerne som får infeksjon i hytt og pine med UG steroider som sansynligvis er produsert på en mer steril plass enn ketaminen er.

Og for å svare på spm ditt, så hadde jeg blandet det ut med BAC vann OM det er vannløselig.
Sitat av anonfreakv2 Vis innlegg
Du hører jo trygt og stadig om bolerne som får infeksjon i hytt og pine med UG steroider som sansynligvis er produsert på en mer steril plass enn ketaminen er.
Vis hele sitatet...

Gjør man? Jeg feirer straks 10 års jubileum.

Til TS: Ja, men usikker på mengde/blandingsforhold. Dette er svært uvanlig. Litt søk innenfor reddit burde gi deg de svarene du vil ha.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Gjør man? Jeg feirer straks 10 års jubileum.

Til TS: Ja, men usikker på mengde/blandingsforhold. Dette er svært uvanlig. Litt søk innenfor reddit burde gi deg de svarene du vil ha.
Vis hele sitatet...
Har ikke opplevd det selv. Men det skjer. Poenget mitt var vel at et hetteglass med steroider sansynligvis er en del mer sterilt enn et pulver som kan ha vært innom 2 romper og 14 hender. Likevel så skjer det.