Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1939
Jeg er på utkikk etter et redigeringsprogram som er gratis og ikke merker videoen med logo/navn.

Jeg lastet ned Moviemaker, men der fikk jeg en stor banner det står Moviemaker på gjennom hele videoen.
Sitat av NyskjerrigBare Vis innlegg
Jeg er på utkikk etter et redigeringsprogram som er gratis og ikke merker videoen med logo/navn.

Jeg lastet ned Moviemaker, men der fikk jeg en stor banner det står Moviemaker på gjennom hele videoen.
Vis hele sitatet...

Har du bra cpu? Kan virkelig anbefale da vinci resolve fra Blackmagic. Det er gratis med veldig få begrensninger. Faktisk så få begrensninger at de fleste kan bruke gratis delen.

Men det er veldig CPU basert
Sitat av 420master Vis innlegg
Har du bra cpu? Kan virkelig anbefale da vinci resolve fra Blackmagic. Det er gratis med veldig få begrensninger. Faktisk så få begrensninger at de fleste kan bruke gratis delen.

Men det er veldig CPU basert
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Jeg vet ikke hva CPU er engang :P
Davinci Resolve er så godt du får det, som 420master sier. Hvis du ikke skal gjøre noe komplisert, noe jeg ikke tror du skal siden du ikke vet hva CPU er, tror jeg gratisversjonen er mer enn nok..
Sist endret av bigBoss_Dope; 25. januar 2022 kl. 22:26.
Instalerte gratisversonen. Da får man vannmerket filmen sin med logo... Finnes det et program som ikke lager vannmerke på gratisversonen?
Jeg bruker Blender. Den er helt gratis, men litt komplisert å komme igang med pga mange settings. Ingen vannmerker. https://www.blender.org/
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Her kan du se en video som forklarer litt om å bruke blender som videoredigeringsprogram
VideoEditing in Blender
BRAND ∞ STRONG
Hvis du bruker windows og bare skal gjøre veldig basic ting så kan du kikke på det som kommer med windows.
Du finner den som en del av appen Bilder.

Det er ikke egentlig en anbefaling fra min side for jeg bruker den ikke selv, men det kan være verdt å sjekke
hvis du er på utkikk etter gratis alternativer.
Takk alle sammen, dette var til stor hjelp
Sitat av NyskjerrigBare Vis innlegg
Instalerte gratisversonen. Da får man vannmerket filmen sin med logo... Finnes det et program som ikke lager vannmerke på gratisversonen?
Vis hele sitatet...
Lastet du ned DaVinci Resolve Studio da eller?

Bruker selv DaVinci Resolve og aldri hatt noe form for vannmerke på mine videoer