Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1811
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Har vært litt ivrig i natt å har inntatt rundt et gram med god fart, noen striper med coke og 3 halvlitere. Er vell 1-2 timer siden forrige stripe.

Planen var å lande nå å har tatt 30 mg diazepam for en stund siden, men føler meg ikke veldig trøtt.

Har noen tramadol liggende (100mg) å det frister å spise en når man legger seg nå. Mener å ha lest at tram + stims ikke er den beste comboen pga mulige krampeanfall. Kan diazepamen minske risikoen for at noe sånr skjer? Er det en skikkelig dårlig idé å ta en?

Takk for svar.
Skikkelig dårlig ide
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Skikkelig dårlig ide
Vis hele sitatet...
Ok! Alt det andre jeg har pakket i meg var jo også en skikkelig dårlig idé forsåvidt.

Så diazepam kan ikke hjelpe mot evr kramper?
Ikke spør hvis du ikke engang hører på svarene du får da kaster du bare bort andres tid og ja det er veldig dårlig ide
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke noe god ide, kan gå bra. Men kan også gå veldig dårlig.

Jeg trykka amfetamin og tramadol om hverandre daglig da jeg hadde toleranse osv. En bekjent skulle også gjøre det og fikk kramper / epilepsi. Man vet aldri og bedre være føre var enn å gamble.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok! Alt det andre jeg har pakket i meg var jo også en skikkelig dårlig idé forsåvidt.

Så diazepam kan ikke hjelpe mot evr kramper?
Vis hele sitatet...
Jo, enkelt sagt kan diazepam (og annen benzo) hjelpe mot kramper. Om det vil være nok kan jeg ikke si for sikkert. Vil påpeke at f.eks. bråseponering av benzo alene kan FØRE til krampeanfall. Så diaz vil ikke i ALLE tilfeller bekjempe kramper. Bare så ingen skal ta meg for feilinformasjon her nå Var ikke helt relevant til spørsmålet, men nevner det likevel.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan få pusteproblemer å blande benzo og opioder er jøvlig nice rus men farlig å best å holde seg våken om man ska blande de 2