Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3337
Heisann,

Har gjort et meget klokt valg og bestilt et legemiddel som står på dopinglisten. I tillegg så er den pakket "diskret" merket med Red Wine Extract på utsiden av pakken/beholderen, noe jeg ikke visste før jeg bestilte fra den nettsiden(brainlabz.ru(styr unna)). Nå ser jeg, gjennom dhl express sin fine detaljerte sporingsside, at pakken har vært i tollbehandling to dager på rad. Lurer nå sterkt på om de har funnet noe mistenkelig med det. Står dog i nærmere detaljer på dhl express siden som nåværende status at "Sendingen er klarert fra tollvesenet" og next step " Med mindre det er tilleggsinspeksjoner av andre instanser eller myndigheter, så vil sendingen bli levert som normalt."

Hva tror dere kommer til å skje nå?

Tilleggsinfo:

Har tidligere erfart med å ha bestilt phenylpiracetam, som også regnes som et dopingmiddel, med dhl express. Dette ble tatt i tollen. Det ble bestilt sammen med en flaske tyrosinpiller. Men da ble phenylpiracetamen bare tatt vekk fra esken, og det ble vedlagt et ark fra tollen i pakken hvor det sto at produktet var regnet som et legemiddel/dopingmiddel og ble dermed konfiskert/destruert.

Men da var jo selve produktet ikke forfalsket med "red wine extract" så det er vel kanskje en annen sak.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De kommer aldri til å åpne pakker for og kjøre scan av pulveret for å kontrollere at det ikke er noe annet.

Min teori er at så lenge det ikke er amf, Coke, weed/hasj og alt Annet som bikkjene er trent opp til, så blir det ikke stoppet.

Jeg mottar alt fra phenibut, Phenylpiracetam, modafinil, kratom etc etc merket som lovlige stoffer.

Alltid gått bra.
reach for the sun
Sitat av exothermica Vis innlegg
Heisann,

Har gjort et meget klokt valg og bestilt et legemiddel som står på dopinglisten. I tillegg så er den pakket "diskret" merket med Red Wine Extract på utsiden av pakken/beholderen, noe jeg ikke visste før jeg bestilte fra den nettsiden(brainlabz.ru(styr unna)). Nå ser jeg, gjennom dhl express sin fine detaljerte sporingsside, at pakken har vært i tollbehandling to dager på rad. Lurer nå sterkt på om de har funnet noe mistenkelig med det. Står dog i nærmere detaljer på dhl express siden som nåværende status at "Sendingen er klarert fra tollvesenet" og next step " Med mindre det er tilleggsinspeksjoner av andre instanser eller myndigheter, så vil sendingen bli levert som normalt."

Hva tror dere kommer til å skje nå?

Tilleggsinfo:

Har tidligere erfart med å ha bestilt phenylpiracetam, som også regnes som et dopingmiddel, med dhl express. Dette ble tatt i tollen. Det ble bestilt sammen med en flaske tyrosinpiller. Men da ble phenylpiracetamen bare tatt vekk fra esken, og det ble vedlagt et ark fra tollen i pakken hvor det sto at produktet var regnet som et legemiddel/dopingmiddel og ble dermed konfiskert/destruert.

Men da var jo selve produktet ikke forfalsket med "red wine extract" så det er vel kanskje en annen sak.
Vis hele sitatet...

Hvorfor fraråder du å styre unna denne siden? Bare nysgjerrig
Den virker jo legit den siden.
Nettsiden er sikkert bra den, var bare in a state of doom når jeg skrev tråden lol, stryk det jeg skrev om siden. Ble bare så redd for at jeg skulle i avhør ila. den neste uken.
Skrev det på bakgrunn av at nettsiden ikke nevnte noe om at det skulle smugles ved å merke det slik. Har drevet å komt på masse rart om hvordan jeg skal unngå straff nå, men det betrygger meg å høre slik som anon sier at det mest sannsynlig ikke kommer til å kjøres scan på produktet.

Hva skjer isåfall med pakken om de ikke finner ut hva det er?
Sist endret av exothermica; 15. november 2020 kl. 00:59. Grunn: Fordi
Håper du kommer med en oppdatering underveis, spent på å se hvordan det går.
Sist endret av Jokke; 15. november 2020 kl. 01:11. Grunn: stryk det siste spm
reach for the sun
Sitat av exothermica Vis innlegg
Nettsiden er sikkert bra den, var bare in a state of doom når jeg skrev tråden lol, stryk det jeg skrev om siden. Ble bare så redd for at jeg skulle i avhør ila. den neste uken.
Skrev det på bakgrunn av at nettsiden ikke nevnte noe om at det skulle smugles ved å merke det slik. Har drevet å komt på masse rart om hvordan jeg skal unngå straff nå, men det betrygger meg å høre slik som anon sier at det mest sannsynlig ikke kommer til å kjøres scan på produktet.

Hva skjer isåfall med pakken om de ikke finner ut hva det er?
Vis hele sitatet...

Ser jo ut som tollen har klarert sendingen å de er ferdige med sin jobb. Tror du kan senke skuldrene, tipper det eneste som hadde skjedd var at du fikk brev i posten om stoffet er under legemiddelloven og vil bli destruert etc. Gl
Will do

Sitat av ratita Vis innlegg
Ser jo ut som tollen har klarert sendingen å de er ferdige med sin jobb. Tror du kan senke skuldrene, tipper det eneste som hadde skjedd var at du fikk brev i posten om stoffet er under legemiddelloven og vil bli destruert etc. Gl
Vis hele sitatet...
Takk, det er betryggende å høre. Satser på at jeg får pakken jeg
Sist endret av exothermica; 15. november 2020 kl. 01:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hold oss oppdatert!
Pakken kom gjennom uten å ha blitt inspisert. Nå ble jeg glad! Kan gi en kjapp oppsummering av effekten for de som ønsker ila. slutten av uken.
Jeg blir litt mer alert, blir litt mer ballsy, litt mer fokusert og motivert, samt får lyst til å gjøre ting.

Det etterfulgt av «drowsyness», samt litt ubehaglig stikking i venstre arm.

Bruker det fra tid til annen.
Sitat av 3mma Vis innlegg
Jeg blir litt mer alert, blir litt mer ballsy, litt mer fokusert og motivert, samt får lyst til å gjøre ting.

Det etterfulgt av «drowsyness», samt litt ubehaglig stikking i venstre arm.

Bruker det fra tid til annen.
Vis hele sitatet...
Tok en pille nå for en halvtime siden. Merker det du beskriver samt litt hjertebank, uro og veldig varm og rød i ansiktet, sikkert mye stoffskifte opplegg på gang. Må hele tiden ta meg til brystet/halsen for å roe meg ned. Kan se for meg at dette er veldig bra for energi og viljestyrke i gymmen.

Har du forresten prøvd det når du er med venner? Isåtilfellet, fungerer det bra sammen med alkohol?
Hehe. Har lest flere som snakker om hjertebank, men aldri opplevd det selv.

Set er bra for gym. Får bedre mind-mucle, samt utholdenhet.

Ja, absolutt brukt med venner og på jobb, men aldri drukket på det.

(Det funker bra hvis du trenger å være ekstra kreativ på tinder hehe)
Det høres veldig bra ut!
Jeg har fremdeles litt antipsykotika i blodet så tror nok at jeg ikke får den fulle effekten mentalt helt enda ( da mange dopamin reseptorer mest sannsynlig er deaktivert/blokket pga. medisinen ).
Men kult å høre hvilke fordeler du får. Mer kreativ altså? Da må jeg teste hvordan det er å lage musikk.
Har hørt gode ting om å kombinere bromantane med L-tyrosine
"Bromantane upregulates tyrosine hydroxylase, speeding up the conversion of L-Tyrosine to dopamine. L-Tyrosine is taken to fuel this process. Take 100mg bromantae + 1-3g L-tyrosine"