Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 13647
Hei,

Om jeg sletter en bruker på snapchat, kan det bli sett fra snapchat brukeren min? Vet at om jeg blokkerer så er det en blokkeringsliste, men er det noe "slette" liste? Takk.
Hvis du blokkerer personen, så fjernes han/hun fra din liste og du fjernes også fra brukeren sin venneliste, men brukeren får ikke noe varsel om at du har blokkert han/henne.

Hvis du kun sletter den brukeren, så vil fortsatt din bruker vises på han/hennes

Hvis du i dine innstillinger har på "motta snaps fra alle", så kan denne brukeren fortsatt sende snaps til deg etter at du har sletta han/henne.
Men:
Hvis du i dine innstillinger har på "motta snaps kun fra venner", og denne brukeren forsøker å sende snaps til deg, så vil det stå i gråfarge "Ventende..." hos han/henne
Sist endret av cplpro; 21. april 2019 kl. 11:28.
Sitat av cplpro Vis innlegg
Hvis du kun sletter den brukeren, så vil fortsatt din bruker vises på han/hennes
Vis hele sitatet...
Hva om jeg ønsker å legge til personen jeg slettet igjen - vil personen blir varslet?

Sitat av cplpro Vis innlegg
vis du i dine innstillinger har på "motta snaps kun fra venner", og denne brukeren forsøker å sende snaps til deg, så vil det stå i gråfarge "Ventende..." hos han/henne
Vis hele sitatet...
Her skjer det ingen varsling eller noe, før personen blir addet igjen?
Svar til spørsmål 1: Hvis du legger personen igjen etter at du har slettet, så vil han/henne få varsel ja.

Svar til spørsmål 2: Jeg forstod ikke dette spørsmålet helt, men hvis bruker1 har slettet bruker2 fra lista si. Og bruker2 deretter sender snap til bruker1, så vil det stå merket i grå farge "Ventende..." som indikererer at bruker1 må godta/legge til bruker2 som venn før han kan motta snappen.
Sitat av cplpro Vis innlegg
så vil det stå merket i grå farge "Ventende..." som indikererer at bruker1 må godta/legge til bruker2 som venn før han kan motta snappen.
Vis hele sitatet...
Får bruker 1 varsel om at "hei, bruker2 har sendt deg en snap, add personen".
Takk for alle svar, men ikke helt det jeg var etter.

Lettere forklart: Om jeg sletter ett par personer som driver med dop f.eks og en evt kjæreste går igjennom snapchat/snapchat innstillinger og ser etter folk jeg har slettet, er dette mulig? Vet at om jeg blokker dem så er det en blokk liste.
Sitat av Best og værst Vis innlegg
Får bruker 1 varsel om at "hei, bruker2 har sendt deg en snap, add personen".
Vis hele sitatet...
Nei, bruker1 får ikke varsel om det.

Sitat av snapchatslett Vis innlegg
Takk for alle svar, men ikke helt det jeg var etter.

Lettere forklart: Om jeg sletter ett par personer som driver med dop f.eks og en evt kjæreste går igjennom snapchat/snapchat innstillinger og ser etter folk jeg har slettet, er dette mulig? Vet at om jeg blokker dem så er det en blokk liste.
Vis hele sitatet...

Nei, det er ingen liste som holder orden på personer som du har slettet. Og ja, de du blokkerer havner i blokkerings lista, men da kan du trykke på "fjern blokkering", så fjernes de fra den listen også, men da vil dem eventuelt få mulighet til å legge deg til igjen.
Sist endret av cplpro; 21. april 2019 kl. 18:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for svar, cplpro. Så da er jeg safet der, m.m dealeren skriver til meg når jeg har "alle kan skrive" på.
New generation
colakork's Avatar
Hvis dere er venner, kan dere se snap-scoren til hverandre og hvis
en av dere har slettet den andre kan ingen av dere se snap-scoren lengre.

Hvis du blokkerer noen så ser vedkommende en grå "ventende" pil på snaps dem sender.
Dette skjer også hvis du sletter noen og har vært innpå innstillinger og slått av at personer som ikke er på vennelisten din ikke kan sende deg snaps.