Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3193
Det er ikke noe underforum for serier, så jeg går utifra at jeg kan lage en tråd her.
Jeg er på jakt etter et par bra serier som er ganske likt supernatural, eller noen bra serier som handler om overnaturlige ting, som spøkelser, demoner og magi.
Jeg liker også serier som terra nova, arrow, criminal minds, dexter og lost.
Jeg har sett fringe og grimm, de er ganske like supernatural, men de har jeg sett, så ikke nevn disse

Takk for tips.
Jeg er stor fan av Vampire Diaries og True Blood!
Arrow!

Mangetegn.
Hvias du liker Dexter må du se Breaking Bad. Game of Thrones er også å anbefale, det er fantasy.
Sitat av A-haja Vis innlegg
Arrow!

Mangetegn.
Vis hele sitatet...

Det er ikke noe underforum for serier, så jeg går utifra at jeg kan lage en tråd her.
Jeg er på jakt etter et par bra serier som er ganske likt supernatural, eller noen bra serier som handler om overnaturlige ting, som spøkelser, demoner og magi.
Jeg liker også serier som terra nova, arrow, criminal minds, dexter og lost.
Jeg har sett fringe og grimm, de er ganske like supernatural, men de har jeg sett, så ikke nevn disse

Takk for tips.
han sa han likte arrow i første post. hva er det med folk og ikke lese posten de svarer på? :P

kan komme med et tips, serie som starta for 2 dager siden, er bare en ep ute altså, ganske kult: The Following
Ikke så veldig mye overnaturlige ting i denne serien men jeg MÅ anbefale den, Prison Break! Utrolig bra serie hvis du ikke har sett den kommer du garantert til å digge den
Revolution. Startet i høst en gang, har kommet ti episoder. Kommer mer i mai. Handler om at all strømen i verden forsvinner, også kollapser regjeringen og blir overtatt av "militia". Også blir broren til hun ene av hovedpersonene tatt av militian, så reiser hun og et par til for å finne broren, samtidig som de prøver å finne ut hva som gjorde at strømmen forsvant, og hvordan de kan få den tilbake.

Veldig bra og engasjerende serie. Venter utålmodig på resten!

IMDB

Trailer
for overnaturlig kan også serien 666 Park Avenue annbefales

edit: støtter han under meg og, AHS er villt bra digga season 2, spesiell twist 2k
Sist endret av skepsis; 23. januar 2013 kl. 15:39.
Tror American Horror Story er perfekt for deg. Veldig bra serie
Prison Break http://movies.netflix.com/WiMovie/Pr...trkid=50000009 Kjempe bra synes jeg, du blir også super avhengig!
The Sopranos, The Pasiffic og Band of Borthers.
Du hadde nevnt Criminal Minds, hvis ikke hadde den kommet opp på lista.
Garacia <3
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Lost? Beste serien jeg har sett.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Prøvd deg på anime? Tror du kommer til å like mnemosyne, magi, maoyu, sword art online, madoka magica.

Supernatural er forresten også i en anime verson, om denne er bra vet jeg dog ikke, har ikke fått sett den ennå.
se noe morsomt ? Blue Mountain State !!
http://freak.no/forum/search.php?searchid=7679095

synes det er latterlig mange serie-tråder som ikke blir slettet i forhold til andre tråder på dette forumet.
Lost girl har ikke blitt nevnt.

Men hvis komedier også går ann vil jeg VIRKELIG anbefale shameless US og suits!!
Chuck er en bra serie.
Game of Thrones!
Sitat av Yedol Vis innlegg
overnaturlige ting
Vis hele sitatet...
Det første jeg kommer på er serien Fear Itself. Ikke en sammenhengende serie hvor de samme karakterene er med i hver episode, men heller flere kortfilmer hvor nye personer og situasjoner utspiller seg.

Sitat av Yedol Vis innlegg
spøkelser, demoner og magi.
Vis hele sitatet...
Charmed. Farlig avhengighetsskapende, om man liker jenter som kan trylle.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Borealis
Det har bare kommet en episode, og det virker ikke som om serien har fått noen imdb side enda, men jeg syntes det virka ganske lovende. Canadisk sci-fi fra nordpolen
Holder på med x-files, selv om det er en gammel serie er den helt på topp i den sjangeren
Smallville - Serie om ungdoms tiden til Supermann
Heroes - Masse folk med overnaturlige evner som prøver og redde/ødelegge verden
Alphas - Noe av det samme som Heroes, men litt mer forklaring om hvorfor ting er som der er, pluss at de er mer som en superhuman politigruppe
Misfits - Britisk serie om ungdommer som har samfunnstjeneste, og får overnaturlige evner, kanskje ikke de beste skuspillerene osv, men serien er grei underholdning og er relativt "usensurert" mtp språk osv
Game of Thrones, Breaking Bad, Blue Mountain State, How I Met Your Mother, The Walking Dead, Chuck, Gossip Girl(Kun s1&2), American Horror Story, Suits.

Jeg kan sikker sende deg flere også, men du kan starte med disse x)
Jeg har to helt fantastiske serier. Da mener jeg virkelig fabelaktive.

Prison break er en av de smarteste og mest spenningsfylte seriene jeg noen gang har sett. Ta en titt!

24 Fantastisk action. Blir aldri lei...Kommer alltid nye vendinger, så du ikke klarer å "legge" det fra deg.
Sledge Hammer, game of thrones
Her er liste mi med serier jeg har sett og ser på, OP burde sjekke ut American Horror Story, 666 Park Avenue, Grimm og Fringe .

666 Park Avenue

American Horror Story

Arrow

Boardwalk Empire

Breaking Bad

Community

Copper

Dark Matters: Twisted But True

Dexter

Elementary

Falling Skies

Family Guy

Game of Thrones

Grimm

Hell on Wheels

How I Met Your Mother

It's Always Sunny in Philadelphia

Justified

Last Resort

Once Upon a Time

Person of Interest

Revolution

Ripper Street

Sherlock

Sons of Anarchy

South Park

Spartacus: Blood and Sand

Suits

Supernatural

Sword Art Online

The Big Bang Theory

The Following

The League

The Walking Dead

Touch

True Blood

White Collar

Alcatraz

Alphas

Breakout Kings

FlashForward

Fringe

Heroes

Kyle XY

Lost

Man Up

Oz

Prison Break

Terminator: The Sarah Connor Chronicles

Terra Nova

The Wire

Weeds
Sitat av Haugland Vis innlegg
Her er liste mi med serier jeg har sett og ser på, OP burde sjekke ut American Horror Story, 666 Park Avenue, Grimm og Fringe .
Vis hele sitatet...
Kanskje han gjør det om du leser førsteposten en gang til. [COLOR="White"]Er vanligvis ikke den som klager på avsporinger i tråder og mangelhet på å komme med relevante innlegg, men here goes. Kanskje man like gjerne kan begynne å skrive titegn i åpningsinnlegget og så bare la det utvikle seg derfra. Tenker ikke kun på forslag på serier som trådstarter allerede har nevnt han har sett, men også dobbeltposting av forslag som allerede har kommet. Er vel mye av poenget med KP-systemet, at hvis man er enig så gir man et poeng, og lar være å poste et innlegg med samme anbefalingen.[/COLOR]
Sitat av Tawon Vis innlegg
Kanskje han gjør det om du leser førsteposten en gang til. [COLOR="White"]Er vanligvis ikke den som klager på avsporinger i tråder og mangelhet på å komme med relevante innlegg, men here goes. Kanskje man like gjerne kan begynne å skrive titegn i åpningsinnlegget og så bare la det utvikle seg derfra. Tenker ikke kun på forslag på serier som trådstarter allerede har nevnt han har sett, men også dobbeltposting av forslag som allerede har kommet. Er vel mye av poenget med KP-systemet, at hvis man er enig så gir man et poeng, og lar være å poste et innlegg med samme anbefalingen.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
ellers har du det bra?
Sitat av Haugland Vis innlegg
ellers har du det bra?
Vis hele sitatet...
Hvis du med bra mener blod, så kanskje. Bit deg uansett merke i at kun den første setningen var rettet spesifikt mot deg.