Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 4850
Jeg sitter her med den siste weeden jeg har i baggen og spiser hockeypulver. Plutselig fikk jeg idéen om å putte hockeypulver sammen med weeden og tobakken.. noen som har prøvd dette/noe lignende? Tror dere det kommer til å smake godt, og er det farlig for lungene?
Høres helt jævlig ut!
Hvis vi tenker på samme hockey pulver som er full av sukker tenker jeg det er en dårlig ide, siden det vil karamelisere seg for å så bli brent.
Kan jo prøve å vaporize det?
Å vape det er ingen dårlig idé! Tror ikke jeg satser på å ha det i jayen, siden det hadde vært kjipt om det smelta og ble umulig å trekke. Prøver det med Magic Flight Launch Boxen til kompisen min så snart jeg ser han og har kjøpt mer weed og hockeypulver! hahah
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du er klar over at brent sukker kan nesten sammenlignes med sennepsgass?
Det er en helt horribel skarp lukt som svir på lungene, det er den ene ingrediensen i hjemmelagde røykbomber.

Fordampet sukker kan være en annen sak, men jeg ser heller ikke vitsen med å prøve det.
This blew my mind...

Hvorfor ikke bare røyke, så kose deg med pulveret etter det...?
Hva i all verden.. Hvorfor i alle dager skulle det være godt? Hva blir det neste jeg leser på nFF?
"Plastikkbiter og bensin i jointen?"?
Sitat av Ilmag Vis innlegg
Hva i all verden.. Hvorfor i alle dager skulle det være godt? Hva blir det neste jeg leser på nFF?
"Plastikkbiter og bensin i jointen?"?
Vis hele sitatet...
Lavkvalitetsbruning så har du det.
http://www.inchem.org/documents/icsc/icsc/eics1051.htm

Effektene på salmiakk, som er et av stoffene i hockeypulver
Soo much negativitet!
Hadde jo vært en helt konge ide om det funka!

Til alle som lurer på hvorfor,
Regner vel med at personen liker hockeypulver, og om teorien hadde fungert som TS lurte på og weeden hadde fått hockeypulver smak hadde jeg også gjort det!
Sist endret av Kladdebok; 4. desember 2012 kl. 21:30.
Hvis du så abolutt vil ha smak på røyken din, så kjøper du smakstilsetninger laget spesielt for tobakk, og ikke godteri. Dårlig idè.

Sjekk hos din lokale headshop, Shangri-La, f.eks.
Sist endret av Dimergon; 4. desember 2012 kl. 21:33.
Hehe, ser ut som at TS allerede hadde smakt litt på godsakene i Cannabis-posen sin før han kom på denne fantastiske idéen
Hvis du vil ha andre smaker på jointen din anbefaler jeg "Juicy-Jay" rulle papir, dem finnes i alle frukt smaker
Tenker meg bare at når du trekker av jointen så vil pulveret gå rett i lungene, noe som ikke er så lurt?
Wow, du må virkelig ha gått til innkjøp av noe dårlige varer for å i det hele tatt tenke tanken på å ødelegge produktet med noe så latterlig som Hockey pulver.
Hei, jeg har noen brødsmuler liggende å tenkte å blande det ut med heroin før jeg skyter det, vil brødsmulene forsterke effekten av heroinen? <-- ironi.

Men uansett, kjør på med hockeypulverjointen din du
Sitat av Arkanor Vis innlegg
http://www.inchem.org/documents/icsc/icsc/eics1051.htm

Effektene på salmiakk, som er et av stoffene i hockeypulver
Vis hele sitatet...
Det er da faen ikke salmiakk i hockeypulver, er du dum eller?

Ingestion: Nausea. Sore throat. Vomiting.

Rinse mouth. Give one or two glasses of water to drink. Rest. Refer for medical attention .
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dongerino; 6. desember 2012 kl. 16:16.
Sitat av Frontex Vis innlegg
Jeg sitter her med den siste weeden jeg har i baggen og spiser hockeypulver. Plutselig fikk jeg idéen om å putte hockeypulver sammen med weeden og tobakken..
Vis hele sitatet...
Noe sier meg at det var mer weed i den bagen for noen noen noen timer siden

Morsom idé uansett!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det er da faen ikke salmiakk i hockeypulver, er du dum eller?
Vis hele sitatet...
Jo faktisk, det er E-stoff 510: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ammon...ride#section_3
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vis hele sitatet...
What, må være i såpass små mengder at det ikke er skadelig isåfall da. Bruker ikke spy om jeg spiser hockeypulver.

Men vil dette si at det er trygt for meg å finne en flaske med kjemisk salmiakk og drikke av den?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ikke drikk/spis ren salmiakk. På samme måte kan du fint innhalere ballonghelium et par ganger uten varige men. Om du derimot skulle prøvd å innhalere industrihelium blir det ditt siste trekk..
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det er da faen ikke salmiakk i hockeypulver, er du dum eller?
Vis hele sitatet...
For en god del år siden så laget vi hockeypulver i naturfagstimen, og et kjapt googlesøk på ingrediensene så får du vite at hockeypulver inneholder "Ammonium Chloride", også kjent som salmiakk. Å sjekke fakta før du kaller noen dum er et godt tips her i livet.
Uansett hva det inneholder så er det jo rimelig idiotisk å røyke godterier, og sukker generelt...
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Wow, du må virkelig ha gått til innkjøp av noe dårlige varer for å i det hele tatt tenke tanken på å ødelegge produktet med noe så latterlig som Hockey pulver.
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er Primavare ts sitter på siden han tenker på å blaze seg en hockeypulver-joint
Sist endret av Cosmos; 6. desember 2012 kl. 18:08.
De gangene jeg lager skrap så pleier jeg å blande inn litt kanel, bare for at smaken ikke skal være så veldig vond.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det er da faen ikke salmiakk i hockeypulver, er du dum eller?
Vis hele sitatet...
Her refereres det til saltet ammoniumklorid - ikke rengjøringsmiddelet man finner i dagligvarebutikken.
Sist endret av Knask; 7. desember 2012 kl. 19:07.
Var vel han skeetonez som var så dum at han ikke skjønte det.
Fikk meg en god latter nå.
Sitat av DrOslove Vis innlegg
Var vel han skeetonez som var så dum at han ikke skjønte det.
Fikk meg en god latter nå.
Vis hele sitatet...
Tuller du? Arkanor sa at ammonium chloride var et av stoffene i hockey pulver, så linket han til en link som sa at man blir kvalm, spyr og får vondt i halsen av å spise det. Virker jo som om det var han som var dum der.

Jeg trodde de bare brukte smaktilsetninger i salmiakk-godteri, og ikke noe som faktisk er giftig. At de bruker det er jo litt rart, og DET synes jeg er dumt.