Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1450
Hallo. Jeg trenger virkelig din hjelp, faren min har bursdag snart, og jeg ser etter gaveideer. Problemet er at vi bor i forskjellige byer, så det ville vært flott om du kunne foreslå noe.
Aner ikke, det er nok mer du som kjenner din far og vet Hannes interesser. Om han liker å lese kunne du kjøpt han en bok, kanskje en ny klokke, flaske vin, mange ting. Sportsklær om han driver med aktiviteter. Jeg aner ikke, du kjenner han best.
gavekort på vinmonopolet
Verktøy av kvalitet
Alle fedre er forskjellige, min far hadde satt stor pris på en god bønne.
Ellers kan du jo se på resturanter osv der han bor og evt kjøpe ett gavekort til det stedet?
Kanskje et besøk hadde vært den beste gaven ?
Skjeggutstyr om han har skjegg eller en god parfyme.
Jeg tror du kan prøve å lage dine egne gratulasjoner på denne siden https://greetings-online.com/no/. Der er i prinsippet alt ganske enkelt. Du kan også bruke ferdige hilsener.
Har dere en god relasjon? Som far selv hadde jeg satt pris på en opplevelse sammen med barnet/barna. Det handler ikke om hva man gjør, men hvem man gjør det sammen med.

Har han noen hobbyer du kan kjøpe noe til?

Har han en gjenstand han bruker veldig ofte? Da kan man kjøpe en oppgradert variant.

Lage noe personlig er også hyggelig. Fotoalbum/scrapbooking med et spesifikt tema.
Raspberry Pi sett