Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 863
Sitter her å sikler etter sånne cbd buds. Ser at de er fullt lovlig i Sverige og andre EU land. Er det noe trygg måte å få tak i dette på? Hva ville skjedd om jeg bestilte og det ble stoppet i tollen?

Takk for svar
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ulovlig per definisjonen i Narkotikalisten


Det er imidlertid mulig å få dispansasjon fra lege om å bruke medisinsk cannabis, men det er en prosess det man må prøve omtrent alle andre legemidler for sykdommen før man kan få cannabis.

Om du bestillte dette så avhenger det erfaringsmessig litt hva slags politidistrikt du bor i:
I storbyene så virker det som mange saker henlegges etter bevisets stilling, de orker ikke å bruke ressurser på å bevise, utenom enhver tvil, at det faktisk var du som bestillte det. Men varen blir konfiskert av tollen og destruert.
Mindre politidistrikt gir værre konsekvenser, om man skal tro det folk rapporterer her inne, har hørt om razzia og anmeldelse.
Snuten kommer når du bestiller pakker ihvertfall etter min erfraring dreiv å bestilte fra darknet før å når jeg bestilte til en viss person innenlands kom pakken innen 24timer,å siste innenlands pakke kom ikke plutselig etter 3uker kom pakken å var oppe veldig tidlig den dagen så henta pakken å byinte å grinde plutselig sto snuten på døra me full ransakningordre å skulle i postkassa mi med engang å når vi kom til postkasse ble han helt paff å leita som en gal så virker som
De har lagt pakken der pga 120g va stoppet på gardemoen det ble no ett små beslag å avhør men ailt ble henlagt bortsett fra de de fant i kåken