Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1968
reach for the sun
Hei,

Noen som har laget nesespray med ketamin før?

Hvordan går jeg frem med blandingsforhold og hva skal bruke? kokt vann med salt? og hvor mye ketamin pr 30ML feks?

Kan noen forklare det med t skje for for meg.

Takk på forhånd
Hvorfor nesespray og ikke bare sniffe det som pulver?

Jeg tror at hvis man blander det ut, med sterilt vann, så er det vel kun for å lettere dosere. F.eks. slik at en sprut fra nesesprayen tilsvarer 0,03g eller noe. Du ønsker i hvert fall ikke mye vann, det er jo ikke neseskylling akkurat.
Sist endret av Hans Høyhet; 6. mars 2022 kl. 20:47.
Har aldri laget dette, men det er vel bare å blande det med det du føler for. Sterilt saltvann fra apoteket burde være helt safe. Prøv først med bare saltvann i beholderen, og tell hvor mange trykk du bruker på å tømme den. Så kan du dosere varene dine etter hvor mye du ønsker hver gang du sprayer deg i nesa. Sånn ca. Om det er 100 trykk i en beholder, og du tømmer oppi 1g Ketamin, så vil du i teorien få i deg 10mg ved hver sniff, . Rist før bruk.
Anonym bruker
"Oppblåst Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1g ketamin per ml vann har funket bra her.
vanlig vann fra springen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1g ketamin per ml vann har funket bra her.
vanlig vann fra springen.
Vis hele sitatet...
1000mg per ml? Nice.. finn fem feil
reach for the sun
Trådstarter
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvorfor nesespray og ikke bare sniffe det som pulver?

Jeg tror at hvis man blander det ut, med sterilt vann, så er det vel kun for å lettere dosere. F.eks. slik at en sprut fra nesesprayen tilsvarer 0,03g eller noe. Du ønsker i hvert fall ikke mye vann, det er jo ikke neseskylling akkurat.
Vis hele sitatet...
Mer praktiskt mtp tanke på jobb,reise,sekskap osv.