Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4187
Helst norsk da. Men må være sikkert og. Tok så lang tid på en utenlandsk side.

Skal bare handle smått.
Anbefaler Bitstamp. Selv har jeg kun brukt denne siden til kjøp av bitcoins.
Sitat av Artic Vis innlegg
Coinbase
Vis hele sitatet...
tar jo faen meg 4 dager
Hmm. Når jeg handlet så la jeg bare inn kortet mitt og fikk handlet med en gang. Er bare større beløp som tar lang tid.
bitmynt.no
nbx.com
MiraiEx.com
Sist endret av sudo; 22. februar 2021 kl. 16:28.
Atomic Wallet kan du bruke til å kjøpe uten å verifisere deg med pass. Det er MYE høyere fee da, men går kjapt.
Det samme gjelder Exodus wallet (www.exodus.io) der kan du kjøpe BTC med Apple Pay direkte i wallet.
https://bitmynt.no/handel.html

Sturle er en sikker vinner som leverer raskt og har konkurransedyktige priser. På nettsiden skriver han hvor lang tid det tar, og det er ikke snakk om mere enn timer i mellom kjøp og leveranse da han er superseriøs og kaster bort livet på denne bitcoin handelen. Har selv handlet bitcoins der, dratt på silkroaden og fått DMT i posten. Er nok ikke mange spesialtrente DMT hunder, men investeringer hadde sikkert vært mye mer fornuftig. Dessverre er fornuft kun teori, som for de fleste andre.