Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5034
er det noen måter å laste ned fra en slik nettside uten å filme skjermen?

takker for svar <3
Sitat av Brillert Vis innlegg
er det noen måter å laste ned fra en slik nettside uten å filme skjermen?

takker for svar <3
Vis hele sitatet...
Nei...............................
Så ut som jeg kunne laste ned videoer for offline spilling med betalt medlemskap
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Så ut som jeg kunne laste ned videoer for offline spilling med betalt medlemskap
Vis hele sitatet...
Det er ikke mulig.

Men jeg ser at avspilleren har endret seg den siste uken så det er mulig YouTube-dl e.l fungerer nå.
Sitat av Brillert Vis innlegg
er det noen måter å laste ned fra en slik nettside uten å filme skjermen?

takker for svar <3
Vis hele sitatet...
Ja. youtube-dl (og ffmpeg) funker fint, men du må ha en cookie for å bekrefte at du har betalt abonnement. For å hente ut cookie kan du følge denne: https://www.uwtd.me/guider/dplay-lankar-cookies-txt/ (samme nettside har også guider for å hente ned subs). Du kan også bruke diverse nettleser plugins for å hente ut din cookie. Bruk -F hvis du vil se hvilke video kvaliteter discovery har tilgjengelig..
Ser ikke ut som youtube-dl har støtte for discoveryplus-domenet enda, så må vel vente til det legges inn sikkert.
NVIDIA Shadowplay funker fett
Geeforce experience kan ta opp alt som vises på skjermen. Enkelt å bruke og gratis
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Ja. youtube-dl (og ffmpeg) funker fint, men du må ha en cookie for å bekrefte at du har betalt abonnement. For å hente ut cookie kan du følge denne: https://www.uwtd.me/guider/dplay-lankar-cookies-txt/ (samme nettside har også guider for å hente ned subs). Du kan også bruke diverse nettleser plugins for å hente ut din cookie. Bruk -F hvis du vil se hvilke video kvaliteter discovery har tilgjengelig..
Vis hele sitatet...
Mener du at jeg kan se og/eller laste ned uten å ha abo?
Mener du at jeg kan se og/eller laste ned uten å ha abo?
Vis hele sitatet...
Nei. Du må ha abonnement (og bevise dette ved å forsyne youtube-dl med en cookie som beviser at du er den du er). Når det er sagt så funker det med et prøve-abonnement, men det er ingen langsiktig strategi.

Ser ikke ut som youtube-dl har støtte for discoveryplus-domenet enda, så må vel vente til det legges inn sikkert.
Vis hele sitatet...
YouTube-DL støttet ikke det gamle dplay domenet heller, du måtte der også uansett hente ut url fra websiden manuelt (starte og stoppe stream og se hvilken url som dukker opp i network tab på Chrome etc) og gi denne til youtube-dl, og det samme må du gjøre med det nye domenet.