Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  102 18396
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Alfemann Vis innlegg
Var der selv. Hadde det kjempegøy, selv om syns salen var litt "billig". Kunne vært mer props rundt omkring i lokalet. Gjerne en ekstra storskjerm da jeg stort sett sto med ryggen mot den ene som var der.

Syns egentlig politiet var særdeles slappe. Eneste gangene jeg så uniformert politi var ute i røykesonen, der de sto å prata med hverandre. Hadde de stukket hue inn kunne de taua med seg 1/3, men det hadde forsåvidt drept arrangementet.

Dårligste med arrangementet var at 90% av alle som var der (virka det som) var ute etter å finne noen å jokke på, og kun det. Dra til en sexbule neste gang. Billigere der også.
Vis hele sitatet...
Jeg var inne for det meste, så ialfall 20 sivile politi. Lover deg de taua med seg mange innenfra, det så jeg selv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Filmet litt med mobilen akkurat når Benassi kom på scenen. Sett ned lyden litt, du hører hva som skjer, men bassen spraker vilt.

Spol til ca 1:00 :-)
http://www.youtube.com/watch?v=r9EO9ygwI7I

Var ett fint minne alt i alt :-)
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet om man får kjøpt billett på narvesen?