Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 38507
Hei. Nå har det seg slik at en kompis og jeg skal til Oslo i helgen. Noe som vil si at vi ikke får vært på vår høyt elskede lokale pub .
Så da lurer jeg på, med freak's: er det noen utesteder i Oslo for 18 åringer å besøke? Og hvor ligger de?
Kan være greit og nevne at begge har minimalt med SWAG, og lar stekinga bli på kjøkkenet. Så er primært pub/bar vi er ute etter, men alle steder er bare og skrive ned
Trompeten har 18 viss jeg ikke tar feil. Var det sist gang jeg var der (fjor høst).
https://plus.google.com/111930487173...ut?gl=no&hl=no

EDIT: Skrivefeil
Sist endret av Doktor Hodebry; 30. mai 2014 kl. 03:29.
Møllers er vel det "bruneste" 18-årsstedet i oslo. Trompeten er karaokebar. Ellers er det også studenten, men det er ganske høy lyd og dansegulv (trenger selvfølgelig ikke være et minus).
Møllers er nok eneste stedet dere kan gå med slike krav...


Oslo er generelt ikke egnet for 18 åringer.
Møllers har dessverre endret konsept og fjernet både biljardbord og jukebox. Nå er det dansegulv og VG-lista og 16-åringer veggimellom.

Det er et svært begrenset utelivstilbud for 18-åringer i Oslo dessverre. Hvis dere vil unngå stek og sleik er det to steder jeg vet det er mulig å dra. La Boheme på St. Hanshaugen er en fin liten bar/restaurant. Stenger ganske tidlig da, 01:30 om jeg ikke husker feil. Også har vi Studentersamfundet på Bislett (rett overfor Studenten), som er et forholdsvis stort lokale med bar, masse sitteplasser og et rom helt innerst til dansing. Veldig billig pils! De har også biljard og bordfotball. Det er en mulighet for at man er nødt til å vise studentbevis for å komme inn, selv om jeg aldri har trengt å gjøre det når jeg har vært der.
Låner tråden din litt TS, tenkte meg muligens til Oslo imorgen selv! Hvordan ligger det an med utesteder med ID: 20år?
Hovedsaklig stek og damer som står på agendaen