Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1518
Hwei!

I går var it ansvarlige innom klassen og snakket om IP adresser og slikt, men så datt han helt ut av temaet og begynnte å snakke om hacking(for det var en del gutter i klassen som spurte..) og så nevnte han en side hvor du kan få tak i ett programm som cracker adm. passordet i win2k tror det var l0pht ett eller annet...er det nån som vet om liknende sider eller programmer hvor jeg får tak i det ??

Skal teste ut på ett par gutter i klassen...btw It ansvarlige sa at vi kunne prøve det..
Programmet heter LC3
uhmm.. l0pht.com (l-null-pht.com)... Programmet heter l0pht crack.. brukte det for lenge lenge siden (så lenge siden at det var l0pht gjengen som hostet Cult of the dead cow på den tiden).. Det er bruker både bruteforce og dictionary attack.. uansett.. Jeg brukte det på NT passord.. Vet ikke om det funker på 2k (gidder ikke test/sjekke).. Men du vet nå hvor du får tak i det nå..

Scha
jeg har forstått det sånn at det hette l0pht, men så ble det byttet til LC3...
Opprinnelig postet av Scoody
jeg har forstått det sånn at det hette l0pht, men så ble det byttet til LC3...
Vis hele sitatet...

oki..men hvor finner Jeg det?? link??
Takker...men Jeg fant..men takk! Nå blir det hacking på Ikt nettet
Men du kommer vel ikke langt uten passordfila. Søk etter .pwd på forumet og du finner sikkert noe
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Se innlegget "cracke" nt/2k/xp passord".
Noen som i det heletatt har testet ut dette programmet og sjekket om det programmet virker bra da? feks med vanskelige lange passwd. like h4x0rzzzzz
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Har ikke prøvd det, men regner med at det bare modifiserer fila passordet ligger lagret i.. Det trenger vel ikke nødvendigvis finne tak i det gamle passordet?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Har prøvd det, dvs, det var 3'ern jeg brukte da. Prøvde å finne passordet til min konto, funka helt greit det. Tok over en time da, så det er vel ikke så alt for raske greiene.

MERK: Dette var min lokale konto fra min lokale maskin. Jeg har ikke prøvd over nettverk, og vet heller ikke hvilke muligheter du har der.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg kan ikke på noen måte forstå hvordan det skulle virke over nettverk, så jeg regner med at det ikke gjør det...
Når jeg brukte det var det 2'ern.. Jeg brukte 17 timer (bruteforce) for å finne admin passordet på skolen.

Scha
fikk det til, lastet ned en crack fra astalvista.com og den virket..
knekte lokal admin pass på en felles maskin på skolen..