Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1475
Nå i det siste har en idiot med nick Jarrod, leder av en cs clan, kalt x-own, plaget fetteren min med å hacke irc kanalen hans på qnet.

Han gir seg selv op status på en eller annen måte, og kicker alle de andre op'ene, inkludert fetteren min.

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å forhindre dette. Og hva jeg kan gjøre for å ta igjen... Han er en stor idiot, og jeg gjør gjerne masse dritt tilbake, mot irc kanalen hans f.eks.

Håper noen har noen gode tips.
Har du noen logg av hvordan det foregår?

Aner ikke om qnet har noen kanaladmin-boter, men de har sikkert en IRCop eller tre som fetteren din kan fortelle dette til, så kan de ta seg av det.
Og om fetteren din er veldig uheldig så er han fyren ircop.
Det som er skjedd her om jeg ikke tar feil, er at Jarrod er addet som op i Q på #x-own. Da er det noen med op i klanen som har gjort dette. Du må snakke med noen som er ledere for Qnet.
Join #help eller #feds på Qnet, og spør om hjelp der. Hvis ikke det hjelper har fetteren din ikke noe annet valg enn å starte ny kanal.
I så fall kan den kalles: #X-won.cs eller noe. Hvis ingen andre her vet om noen annen løsning, råder jeg deg til å bruke denne.

Men hvordan får han op ? Hvem gir han den ? Bla fram en logg og paste her så jeg får se om det er Q som gir han op, eller Qnet services.
duxo: Du er en tullebukk, du.
Jarrod er the bad guy. Jarrod er med i klanen x-own. #x-own er HANS kanal.

Er ganske sikker på at det var dette, q-bix mente. Eller?
hmmm... jo, så sannelig...

Men jeg vil ennå like å få en logg på hvordan det skjer.