Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 510
Dette synes jeg er rart. Har prøvd å google, men finner ingen som opplever det samme.

Det er kodein jeg har prøvd, men med en gang rusen stiger, stiger også angsten. Ligger til slutt å skjelver, og nå distrahere meg selv hardt til den går vekk.

Er det andre som har opplevd dette?
Ja det kan skje. Kan det være du er redd for å sovne eller noe? Eller at du har tatt for mye? Mange blander med benzodiazepiner, noe jeg IKKE anbefaler pga økt fare for overdose. Kodein skaper avhengighet du ikke vil oppleve. Stay safe
Trådstarter
12 2
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Ja det kan skje. Kan det være du er redd for å sovne eller noe? Eller at du har tatt for mye? Mange blander med benzodiazepiner, noe jeg IKKE anbefaler pga økt fare for overdose. Kodein skaper avhengighet du ikke vil oppleve. Stay safe
Vis hele sitatet...
Tar lave doser, er kanskje underbevisst redd for å dø ja. Første gangen jeg prøvde elsket jeg det, men neste gang med samme dose og virkning, ble jeg redd.

Er nok ikke noe for meg...

Tusen takk♥️
Sitat av Viclice Vis innlegg
Tar lave doser, er kanskje underbevisst redd for å dø ja. Første gangen jeg prøvde elsket jeg det, men neste gang med samme dose og virkning, ble jeg redd.

Er nok ikke noe for meg...

Tusen takk♥️
Vis hele sitatet...
Voksen avgjørelse
Opiater er veldig lett å bli glad i, men et helvete å gå av hvis man først blir avhengig.
Trådstarter
12 2
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Voksen avgjørelse
Opiater er veldig lett å bli glad i, men et helvete å gå av hvis man først blir avhengig.
Vis hele sitatet...
Ja virkelig, det virker som et mareritt

"Når du kan slutte, vil du ikke. Når du vil slutte, kan du ikke."

Nå må jeg bare prøve å riste av meg ansgten. Den sitter hardt i kroppen :/ Uff.
Sist endret av Viclice; 15. november 2018 kl. 21:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.