Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1331
Hallois folkens. Det har seg slik at det rykket litt i musefingern i dag(hvis det er lov til å si?). Så jeg logget inn på steam og kjøpte spillet som står som overskrift i tråden. Alt gikk fint helt til jeg prøvde en annen oppløsning enn det som var standard 640 480.

Nå kommer det bare en feilmelding og grå skjerm.



Noen som har tips?

Gikk litt sideveis det her, beklager! Jeg er noob.

Skulle jo også stå: return to castle wolfenstein som overskrift.

Filler’n
Sist endret av Taxidriver; 5. august 2018 kl. 21:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det dette du har prøvd? https://www.overclock.net/forum/78-p...ution-fix.html

Finnes en uoffisiell patch som legger til støtte for HD: http://www.wsgf.org/dr/return-castle-wolfenstein
Sist endret av etse; 5. august 2018 kl. 21:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Nei, var inne på spillmenyen bare, ikke lagt til noen ting. Nå starter spillet bare i den nye ubrukelige oppløsninga. Og jeg får jo da heller ikke forandret på det..

Har forresten prøvd å avinstallere, uten hell. Har vel lagt seg i noe register detta svineriet her. Forbanna tull! Jeg som bare skulle plaffe ned noen nazister, skulle jo tro det var innafor på en søndag?!
Sist endret av Taxidriver; 5. august 2018 kl. 21:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om du ser på den første lenken jeg postet så er det en config-fil hvor man kan sette oppløsning og slikt. Denne filen burde det være mulig å åpne i f.eks. notepad og bare sette verdiene manuelt til lavere oppløsning og se om det hjelper. Evt kan du prøve å slette filen, mange spill vil da opprette slike config-filer med default-instillinger.
Sist endret av etse; 6. august 2018 kl. 12:02.
Windows har snipping tool til neste gang du skal ta bilde så du ikke bruker mobil..
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Jeg fikk det til, lasta ned patchen. Da ble nok den config fila endret..

Takk for svar!