Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1369
Noen som vet hvordan en henter ut passord fra sider som er laget i Site-manager?
Og hvor blir filene laget, i selve exe-filene?
FlashFXP kan iallefall hente cuteFTP 3.x passord.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Tviler på at passordene blir lagret i selve programmet. Det ville i så fall vært en veldig dårlig løsning.

Hvis du kan se stjerner (*********) der passordet står, så kan du jo se http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=8735. Vet ikke om det funker på cuteftp, men det funker alle plasser jeg har prøvd det...
Passordene lagres kryptert i sm.dat filen som ligger i CuteFTP mappen. En stor diskusjon om dette pågikk for en stund tilbake, du finner den hvis du søker på DC morro eller noe liknende. Tråden er startet av DanBanan.

Hvis du åpner det i cuteFTP, så står vel passordene bak ****, og da er det bare å feks bruke et prog i den linken som aybara har postet.

sites.dat inneholder også mye interessant forresten. Det er fila til FlashFXP. og så har du server.ini som er fila til G6 FTP server. Det er mange flere også, men de får du finne ut av selv.
Som morten sa skal det vaere en fil som lagrer passordene. Jeg finner den i Flash, aapner den lett og finner passordet. Har ikke testet med Cute ennaa..
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av aybara
Tviler på at passordene blir lagret i selve programmet. Det ville i så fall vært en veldig dårlig løsning.

Hvis du kan se stjerner (*********) der passordet står, så kan du jo se http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=8735. Vet ikke om det funker på cuteftp, men det funker alle plasser jeg har prøvd det...
Vis hele sitatet...
Prøver det, thanks alot
amatører... åpne cuteftp, trykk F4, velg File oppe til venstre, velg Export to file (enten som stor søt tekstfil eller som ftp://user:login@jalla.noe).

meitemark