Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1199
Hei, er på utkikk etter billige alternativer til dekoder.

Er egentlig ikke så ofte jeg ser på tv, og serier har jeg somregel ikke tid til å begynne på. Det blir bare litt i ny og ne.

Derfor synes jeg det er greit å bare slå på TVen, og bla igjennom til jeg finner noe jeg kan se på et par timer før jeg legger meg f.eks.

Har gjort litt research og funnet iptv, ntv mx, streamcenter osv. når jeg har googlet. Gjerne kom med erfaringer eller andre alternativer.

Hvis jeg i det hele tatt ser på TV, er det somregel MAX, TVNorge, Viasat4, osv. Kanskje TV2 en sjelden gang og litt div. Er det ikke slik at f.eks. IPTV skal ha alt dette inne? Og noe som har bra filmkanaler er også å foretrekke! Er somregel dårlig på å finne filmer selv.. Med mindre det er en enkel streaming app hvor populære filmer er tilgjengelig med info klart osv.. (Som f.eks. popcorn time).
Sist endret av Xablo; 15. august 2018 kl. 00:21.
NTV.mx er nedlagt dessverre. Jeg brukte dette til Premier League blant annet. Der var kvaliteten helt ok, noe buffring forekom alltids i løpet av en kamp. Jeg hadde også ultimate pakken der en stund, og de norske kanalene hadde dessverre dårlig kvalitet.

Jeg har pr dags dato ikke funnet en IPTV tilbyder som tilbyr den kvaliteten jeg kunne tenkt meg selv. Men nå er jo dette også veldig mye billigere enn å faktisk betale de lovlige instansene for TV så man har vel ikke så mye å klage på i grunn. Så får du bare teste de tilbyderne som er tilgjengelige å se om du synes kvaliteten er god nok for din smak.