Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3171
På onsdag, prøvde jeg for første gang å knaske på noen rivotril (3).
Vet ikke om dette bare er meg. men jeg husker ikke hverken torsdag eller fredag. når jeg på lørdag våknet opp i senga og var helt overbevist om at det var torsdag.. jeg hadde kjøpt 10 piller. for 200 kr, var av typen (roche 2) kan dette stemme?. men da jeg skulle sjekke stash boksen min hadde jeg over 60 piller og en haug med andre ting. jeg gikk ned trappa og fattern spurte om hvorfor jeg hadde tatt tv,en hans. jeg har ikke dårlig råd. og jeg har stort sett tilgang på penger. er dette en normal reaksjon. jeg ble også lagt inn på sykehuset med 36 i puls. Jeg har dratt mange linere med amf, cola, spist sopp, syre, mdma røyket masse hasj de siste par åra. men aldri opplevd noe sånt. er dette meg eller er dette en normal reaksjon?
Klassisk rivotril oppførsel.
Det er helt normalt når man tar for mye. Har man ikke toleranse for benzodiazepiner, så skal det ikke mer en 2-3mg clonazepam/rivotril før man blacker ut og tar mer. Dette skjedde meg. 5 dager sammenhengende blackout. Hadde vært nesten over hele kommunen, drakk og holdt liv (fikk jeg høre i etterkant).
Dette her hørte ut som en sjuk historie! Kan du være så snill og skrive mer utfyllende? har ufattelig lyst og høre mer om desse 2-3 dagene dine på rivo xD
Sitat av deepfish Vis innlegg
Dette her hørte ut som en sjuk historie! Kan du være så snill og skrive mer utfyllende? har ufattelig lyst og høre mer om desse 2-3 dagene dine på rivo xD
Vis hele sitatet...
er da ikke så mye mer å skrive når han hadde blackout? :P
Ingen som tenker å kommentere hvor stor TS sin førstegangsdose (hvis det virkelig var det) er? 3 * 2mg = 6 mg rivotril. Hvis man er benzo-naiv får man effekt av 0,25mg av rivotril. Jeg bruker av og til 1/4 av en 2mg pille, dvs 0,5mg og de gir god effekt hver gang.
usertitle import
bleh's Avatar
For alt vi vet har han tatt 20mg første gang, siden han kjøpte 10. Han endte tross alt opp med blackout (så standard som du får det på apedop), og fant 60 nye rivotriler senere, så han kan ha fått i seg hvilken som helst dosering egentlig, blir bare synsing fra vår side.

Forøvrig er det ikke så jævla stor forskjell på 2mg eller 20mg - blackout er blackout.

Kjenner en som shottet rundt 50-60 rivotril en gang, endte på rusakutten og var ute av det i lang tid. Dette var også en med ganske høy oppbygget toleranse over tid. Skumle greier. Men egentlig så har jeg opplevd folk i minst like ille tilstander på så lite som 10mg - ape er ape.
høres ut som de pillene dine må definitift ha innehold noe annet, eller så har du blanda med noe i tillegg mens du var rusa
Sitat av bbabbaba477 Vis innlegg
høres ut som de pillene dine må definitift ha innehold noe annet, eller så har du blanda med noe i tillegg mens du var rusa
Vis hele sitatet...
Folk reagerer forskjellig. Noen kan drikke 1 liter hjembrent uten aa blunke, mens andre igjen kan faa blackout av 6 kalde. Samme gjelder knark.

Saa aa si at tablettene hans definitivt maa ha inneholdt noe annet kun basert på egne erfaringer blir for dumt.
Sist endret av A-tillah; 10. april 2015 kl. 22:10.
Sitat av bbabbaba477 Vis innlegg
høres ut som de pillene dine må definitift ha innehold noe annet, eller så har du blanda med noe i tillegg mens du var rusa
Vis hele sitatet...
Haha, rivotril er jo noe av det villeste du kan oppdrive!
Sitat av bbabbaba477 Vis innlegg
høres ut som de pillene dine må definitift ha innehold noe annet, eller så har du blanda med noe i tillegg mens du var rusa
Vis hele sitatet...
Sier meg enig med resten av folket. TS hadde ikke toleranse for benzodiazepiner, og det han beskriver er en klassiker på hva som kan skje dersom man bruker dem på denne måten. Vi ser tråder som dette sikkert fire ganger i uken. Mange ser ut til å undervurdere effekten av clonazepam, dessverre. Personlig har jeg opplevd såkalt "blackout" på Flunitrazepam (som også er et potent preparat i samme kategori), og kan trygt si at disse ikke inneholdt noe "annet". Det er absolutt ikke noe mystisk over dette.
Presterte å hive i meg et helt glass med rivotril (100x 2 mg) i løpet av 24 timer i fjor en gang. De neste 3 dagene var borte vekk. Men jeg kan så vidt huske at jeg var på et utested på byen og drakk en god del alkohol attpåtil.. samt et eller annet med en slåsskamp.. etter den gangen hadde jeg fått nok av benzoer for å si det sånn..

Selvfølgelig er det jo ikke bare rivotrilen sin feil når jeg så uansvarlig hiver i meg såpass mange, men har funnet ut at alt som skal til er at jeg overskrider en gitt mengde av en hvilken som helst benzo, så er jeg såpass på trynet at jeg kan hive i meg ubegrenset antall og samtidig tro at jeg virker som en normal og sosial fyr. Men faktum er at så fort jeg åpnet kjeften hørtes jeg alt annet enn edru ut. Mistet nesten noen venner pga. helt utrolig merkelig oppførsel den tiden.. fy for et søppelstoff. :P
Sist endret av Deagleflyndre; 10. april 2015 kl. 23:45.
Klassisk ts kan jo være glad det gikk så bra.
Sprøeste tyveriet jeg gjorde eller et av de sprøeste. Var at jeg gikk inn på et hotell på lyse dagen tok elghode som hang over peisen ved resepsjonen, sprang ut i bilen og kjørte hjem med det.
Flotte rivotril påfunn man finner på helt alene