Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1598
Jeg har et C++ program jeg mildt sagt er drittlei av, det fungerte greit i QT v: 2.4.1 men jeg fikk ikke releaset programmet - .dll filer manglet. Oppdaterte derfor til qt v 2.6.2, i håp om at alt skulle funke da kom alle problemene. Retter jeg en feil, dukker en annen opp.

Kan godt være det ikke er vanskeligere å lage release versjon av programmet enn å builde det med M$ kompilator (dersom du har VS).

Gi en lyd hvis du vil prøve deg. Gir litt cash for release versjonen.
Sist endret av Spelly; 28. mars 2013 kl. 22:15.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg kan gjerne prøve!
Kan ikke love noe.
For free mate
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hvilke dll-filer? Dersom du kompilerer qt uten thread safe exception handling i mingw ("-mthreads"-flag) vil du slippe å være avhengig av og distrubere mingwm10.dll med applikasjonen.
Hvis du sender meg kildekoden på PM eller noe, så kan jeg ta en titt på den, og muligens fortelle deg hvordan du retter på disse problemene, men kan ikkje garantere at jeg har tid å omskrive programmet ditt hvis det må til.